2017 YILINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Aralık 31, 2017

Yılın son yazılarından birisiyle merhaba :)
2016 yılından beri kendime yeni yıl ile ilgili hedefler koyuyorum. Bu hedeflerimden birisi tabiki kitaplar ile ilgili. 2016 yılında kendime 100 kitap okuma hedefi koymuştum bunu 81 kitap ile tamamlayabilmiştim.
Yazısını okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/01/ii-2016-ylnda-okudugum-kitaplar-ii.html

Bu yılda KPSS sınavım olduğu için hedefimi azalttım ve 50 kitap ile sınırlandırdım. Bu yılda ne yazık ki hedefimi tamamlayamadım ve yılı 34 kitap ile kapatıyorum :(

Bu yıl hangi kitapları okuduğuma gelirsek ↓
1. Yağmur Sonrası -- Sarah Jio (yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz)
2. Ve Dağlar Yankılandı -- Khaled Hosseini
3. Filler İçin Su -- Sara Gruen
4. Papatya Kokulu Hikayeler
5. Kırmızı Saçlı Kadın -- Orhan Pamuk (yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz)
6. İçimizdeki Şeytan -- Sabahattin Ali
7. Simyacı -- Paulo Coelho
8. Çavdar Tarlasında Çocuklar -- J.D. Salinger
9. Böğürtlen Kışı -- Sarah Jio  (yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz)
10. Yabancı -- Albert Camus
11. Anayurt Oteli -- Yusuf Atılgan
12. Roverandom -- J.R.R. Tolkien
13. Elif -- Paulo Coelho
14. Genç Werther'in Acıları -- Goethe
15. Bit Palas -- Elif Şafak
16. Kuyucaklı Yusuf -- Sabahattin Ali
17. Ölü Zaman Gezginleri -- Hasan Ali Toptaş
18. Ölü Ozanlar Derneği -- N.H. Kleinbaum
19. Yaş On Yedi -- İpek Ongun
20. Muhteşem Gatsby -- Fitzgerald
21. Aşkname -- İskender Pala
22. Tehlikeli Diyardan Öyküler -- J.R.R. Tolkien
23. Şemspare -- Elif Şafak
24. Üstü Kalsın -- Cemil Kavukçu
25. Küçük Prens -- Antoine de Saint Exupery (yeniden okudum)
26. Fedai -- Fatih Akdere
27. Göğü Delen Adam -- (yeniden okudum)
28. Şahane Hatalar-Yeni Hayat -- Liz Ruckdeschel ve Sara James (yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz)
29. Pinhan -- Elif Şafak
30. Kendine Ait Bir Oda -- Virginia Woolf (yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz)
31. Med-Cezir -- Elif Şafak
32. Ben Bir Ağacım -- Orhan Pamuk
33. Bir Delinin Anıları -- Gustave Flaubert
34. Hacı Murat -- Leo Tolstoy

Okuduğum Elif Şafak kitaplarıyla ilgili yazımı okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.
2018 yılında da kendime 100 kitap okuma hedefi koyuyorum :) Barış Özcan'ın ''Zinciri Kırma'' videosundan sonra bu hedefimi başarmaya çalışacağım :)
Hepimize mutlu, huzurlu en önemlisi sağlıklı bir yıl olsun :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Barış Özcan'ın videosu ↓



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum