TEO NORMAL SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN

Aralık 31, 2017

Herkes şuan deli gibi yılbaşını kutluyor ben blog yazısı yazıyorum 😂 Napıyım bu yılda böyleyiz işte bana onu getirmedikten sonra napıyım yeni yılı, 2018'i 😔


Teo şampunlar Gratis mağazalarında satılıyor. Ben aldığım zaman kampanya vardı bir alana bir bedava diye. Fiyatı da çok uygundu. Kampanya olmadığı zamanlarda da uygun fiyatlı bir şampuan zaten. Birçok çeşidi bulunuyor. 2'si 1 arada olanlardan sadece şampuan olanına kadar her saç tipine göre şampuan bulabilirsiniz. Ben aldığım zaman sadece şampuan ve saç kremli olanlardan vardı sadece şampuan olanlardan kalmamıştı. Bende evde şampuan kalmadığı için mecburen aldım. Aslında yağlı saçlar olan çeşidinden bir tane almıştım ama belki kötüdür diye aynı türden tekrar almak istedim normal saçlar için olan bu şampuanından aldım. Biz aile boyu yağlı saçlıyız da :(
Ürünün arka yüzü bu şekilde ⬇️



Paraben içermez diyor. 400 ml'lik bir ürün baya bereketli.
Şampuanlar ile ilgili pek gözlem yapamam ama içerisinde saç kremi olan şampuanlar saçların daha çabuk yağlanmasına sebep oluyor. En azından bende böyle oluyor. Volüm de vermedi benim saçlarıma. Zaten saçların hemen yağlanmasına sebep olan bir şampuandan volüm beklemek boşuna hüsran yaşamak olur :D
Şampuanların kokuları harika bunu es geçemeyeceğim. Saç dökülmesi yapmadı ne bende ne de annemgilde. Ama saç dökülmesine engel olan bir şampuanda değil. Kepek sorunu da oluşturmadı.
Şampuanın rengi de bu şekilde ⬇️


Bu fikrime katılır mısınız bilmem ama bazı şampuanlar saçların çabuk açılmasına hiç yardımcı olmuyor. Bu şampuanlarda birisi de ne yazık ki Teo'nun bu şampuanları. İki çeşidini de kullandığımız için rahatlıkla söyleyebilirim ki saçların çabuk açılmasını sağlamıyor. Bu şampuanı duruladıktan sonra saçlarımı tekrar başka bir şampuanla köpürtüp öyle tarayabiliyorum. Bitirdikten sonra tekrar almayacağım bir ürün ne yazık ki.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. ben de yeşil renkliyi kullandım çok hatırlamıyor nasıldı ama hiç memnun kalmamıştım onu biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün çeşitleri aynı sanırım bende daha almayacağım

      Sil