GRATİS YILBAŞI İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Aralık 23, 2017


Herkese merhaba 😊 Birazdan dişlerime tel taktırmaya gideceğim ve çok heyecanlıyım :) Bununla ilgili bir yazı yazacağım inşallah 🙏 Geçen Çarşamba günü dişçim diş taşlarımı temizledi ve diş etlerim iyileşene kadar 3 günlük bir ara verdi. Bu sürede bende ağız bakım ürünleri alma telaşına düştüm tabi ki ve imdadıma Gratis yetişti. Aslında birçok markada indirim var ama bana en yakın Gratis olduğu için buraya gittim ve birkaç ihtiyacım olan ürün aldım. Bu sefer hiç kozmetik eşyası atmadım sepetime sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım ve çıktım nasıl başardım bende bilmiyorum şoka girdim galiba, sabahın körü olmasına rağmen tıklım tıklımdı o değil dışarıda bir tane kızın yüzünde makyaj yok napıyosunuz bu ürümleri alıp bilmiyorum ki 😒

İndirim dün başladı 31 Aralık'a kadar devam edecekmiş. Ben neler aldım fiyatlarıyla beraber yazıyım hemen ⬇️



İlk olarak 2 tane diş ipi aldım Benri markasından. Fiyatı 2,95 TL



Daha sonra Perfect Purity markasından ağız bakım suyu aldım. Daha önce hiç bu markayı denememiştim hatta görmemiştim bile. 473 ml'lik bir ürün. Bendeki bahçe nanesi çeşidi.


 Etiketini değiştirmemişler indirimsiz fiyatı 9.90 mış bende bu markada indirim yok diye bir tane aldım. Meğersem indirim varmış ve fiyatı 5,90 'a düşmüş faturaya bakınca gördüm. Bilseydim bir tane daha alırdım ama birazdan evden çıkacağım tekrar uğrayıp bir tane de diğer çeşidinden alacağım. Dün kullandım, hoşuma gitti verdiği ferahlık. Biraz ağzı yakıyor alacak olursanız haberiniz olsun. Arka yüzü de bu şekilde ⬇️



Diş tellerimi temizlemek için ara yüz fırçası alacaktım eczaneden. Gratis'te de satılıyormuş. İnsanın ihtiyacı neyse gözler ona odaklanıyor. Daha önce hiç bakmamıştım bile ama hepsini bir yerden alıp hiç uğraşmadan bitirdim alışverişimi.



Oral-B markasının ara yüz fırçasını almış oldum bende. Fiyatı 5,50 TL

Benim bu indirimden aldıklarım bu şekildeydi. Bir tane daha ağız suyu alacağım ve tellerimle yeni yılı karşılayacağım.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum