AVON TRUE - NUTRA EFFECTS - ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİ

Kasım 26, 2017

Upuzun bir aradan sonra merhaba bloğum 😊 Bir şeyler oldu bana bu yıl. Kendimi kanım, canım çekilmiş gibi hissediyorum. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Ama yıl bitmeden kendimi toplamaya, disiplin etmeye başladım. İnşallah Allah yardım eder bu tembellikten kurtulurum.
Her neyse hayatımın makyaj temizleyicisini bulmuş olabilirim.



Keşke Avon'da temsilciyken stok yapabilseydim. Bitmesin diye azıcık azıcık kullanıyorum vallahi 😊
Avon'un bu serisi yeni çıktı sayılır. Bu seriden daha önce Micellar suyunu denemiştim.
Onun hakkındaki düşüncelerime de buradan ulaşabilirsiniz ↓

https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/06/avon-nutra-effects-micellar-makyaj.html

Avon'un micellar suyundan ne kadar nefret ettiysem bu ürününden o kadar hoşlandım.
Ürünün arka yüzü bu şekilde ↓



Boyu 200 ml
Fiyatı her ay değişiyor ama çoğu zaman indirimde oluyor.

Diğer çift fazlı temizleyicilerden farkı mavi renk sıvının bulunmaması. Bembeyaz bir ürün. Pamuğa döküldüğünde görülmüyor bu yüzden fotoğrafını çekemedim. Yağ oranı da diğerleri gibi yoğun değil. Makyajımı sildikten sonra gözlerim vıcık vıcık yağ olmuyor. Ama yine de ben yüzümü yıkama ihtiyacı duyuyorum. Sonuçta ne kadar yağ oranı az olsa da yağlı bir ürün, göz çevremde yağ bezeleri oluşsun istemem.
Ürünü kullanmadan önce bolca çalkalamak gerekiyor. Suyun ve yağın birbirine güzelce karışması için. Daha önce kullandığım BeeBeauty markasının çift fazlı makyaj temizleyicisi gibi suyun ve yağın birbirine zor karışıp hemen çözülmesi gibi bir durum olmuyor Allah'tan bu üründe.
Bir pamuk ile bütün göz makyajımı temizliyorum. Makyajı nasıl desem mıknatıs gibi çekip çıkarıyor. Pütür pütür dökme ya da makyajı oraya buraya sündürme gibi bir durum yaşanmıyor. Göz kalemi kullananlar bilir ne kadar maskara zor çıkıyor gibi dursa da göz kalemi de gözden kolay kolay silinmiyor. Bu makyaj temizleyicisinin sevdiğim en güzel yanı gözde ne var ne yoksa silip süpürüyor. Daha önce kullandığım Garnier'in çift fazlı makyaj temizleyicisi gibi gözlerimde makyaj kalıntısı bırakmıyor. Garnier ve BeeBeauty markalarının daha önce bir karşılaştırmasını yapmıştım, okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz ↓

https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/02/beebeauty-vs-garnier.html

Benim gözlerimde herhangi bir yanma, kirpiklerimde dökülme olmadı.
Kısacası ben ürünü çok sevdim ve kesinlikle tekrar alacağım. Uzun vadede kullanımda herhangi bir şey olmazsa baya bir süre makyaj temizleyicisi arayışına girmem.


Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Hoşçakalın.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum