ŞAHANE HATALAR-YENİ HAYAT

Aralık 26, 2017


Merhaba :)
Hayatım da ilk kez böyle bir kitap okudum. Aslında okudum demek biraz yanlış olacak kitabı ben yazdım. Evet bu gördüğünüz hatta seriye dönüşen kitabı kütüphanede gezerken elime aldım, karıştırırken herhalde kısa kısa hayat hikayelerini anlatıyor diyerek aldım. İlk bölümden sonra meğerse kitabın gidişatına siz karar veriyormuşsunuz. Haley isimli lise öğrencisi kızın neler yapmasını, neler yapmamasını istiyorsanız size verilen sayfa numaralarına gidip kitabı istediğiniz gibi yönlendiriyorsunuz. Ben kısa kısa notlar alarak da burada şu sayfaya gittim şu sayfaya da bak diyerek de acaba o numarayı seçseydim neler olacağını da takip etmeye çalıştım. Uğraşsanız 3 ya da 4 farklı sona ulaşabilirsiniz ama beni biraz sıktığı için bıraktım.


April yayınlarından çıkmış bir kitap. Bence bu kitabı daha çok genç kızlar sever ki onlara daha çok hitap ediyor. Kafa dağıtmak için hoş bir kitap. Konuları da siz belirliyorsunuz zaten, o an ki ruh halinize göre Haley'e istediğinizi yaptırabilir, kitabı eğlenceli ya da kötü hale getirebilirisiniz :)
Ben fikir olarak sevdim ama konu olarak biraz basit buldum. Dediğim gibi seriye dönüşen bir kitap ama daha gidip diğer kitaplarını alıp okumam.
Benim bu kitap ile ilgili görüşlerim bu şekildeydi. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum