HUYSUZ KİTAPÇI FIKRY'NİN İNANILMAZ HİKAYESİ - GABRIELLE ZEWIN

Temmuz 21, 2019


Merhaba :)
Uzun zamandır kitap yorumu yapmıyordum.
Bu kitapla ilgili birkaç bir şey yazmak istedim.

Bu yazardan ilk kez bir kitap okudum.
Kitabı basan yayınevide sağolsun yazarın başka kitabı var mı yok mu hiçbir bilgi vermemiş.
Kitabı bitirdikten sonra da zaten başka kitabı olsa da okumamaya karar verdim.


Kitaplarla uğraşan biriyseniz zaten bu kitabı mutlaka bir yerden görmüşsünüzdür.
Aşırı reklamı yapıldı.
Herkes okudu falan.
Kitabın ismi bile kitabı okuduktan sonra aşırı abartılı ve içerikle uyumsuz geldi bana.

Kitabın konusuna kısaca değinmek gerekirse;
Fikry isimli kendini beğenmiş, takıntılı, histerik bir kitapçımız var.
Karısını trafik kazasında kaybettikten sonra daha da çıkmaza giren beyefendi, bir gün evinde 
Maya isimli 2 yaşında bir kız çocuğu buluyor ve onu evlatlık ediniyor.



Kitabın çok güzel bir konusu var bana göre ama yazar bunu iyi kullanamamış.
Kitapları cinsiyete göre ayırmayı pek sevmiyorum ama bu kitap daha çok kadınlara hitap ediyor.
Resmen pembe dizi bu kitap.
İyi ki halk kütüphanesinden alıp okuyorum kitapları 
para verip alsaydım çok üzülürdüm böyle bir kitaba para verdiğim için.

Kitabın içinden çok dışına önem verilmiş.
Tek beğendiğim yönü kitabın sonunda kitap içerisinde geçen eserlere yer verilmesi.



Ayrıca kitap sonunda okura sorular soruluyor.


Benim bu soruya vereceğim yanıt Hindiba Saçlı Kadın.
Konusu çok dikkatimi çekti.
Ancak nete baktığımda bu kitabı bulamadım. 
Zaten adı geçen çoğu kitap Türkiye'de de yok.



Erinmedim bende bir liste yaptım :)
Benim listem biraz karışık gidiyor.

Beyaz Diş
Şeker Portakalı
Küçük Prens
Harry Potter Serisi
Yüzüklerin Efendisi Serisi
Hobbit 
Ağaç Diken Adam
Eşekli Kütüphaneci
Filler Sultanı İle Kırmızı Sakallı Topal Karınca
On Küçük Zenci
Ermiş
O
Satranç
Muhteşem Gatsby
Dede Korkut Hikayeleri
Hacı Murat
1984
Hayvan Çiftliği
Bülbülü Öldürmek
Kime Anlatsam Kederimi
Yüzyıllık Yalnızlık
Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi



Benim bu kitapla ilgili düşüncelerim bu şekilde.
Pek kitap okumayan birisine önerebilirim
 ama 
çok kitap okuyan kitap kurtlarına aşırı basit kaçan bir kitap olur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum