HAZİRAN AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Temmuz 25, 2019



Merhaba :)
Haziran ayında 3 kitap okudum.

İlk kitabım;

ŞAL - CYNTHIA OZICK


Kütüphane de gezerken rastgele denk geldim bu kitaba. 
Daha önce Nazilerin Yahudi soykırımı hakkında hiç kitap okumamıştım. 
Bu kitapdan sonra yine okumamış oldum. 
Bende bekliyorum ki o dönemleri anlatacak ama yok. Resmen hayal kırıklığı yaşattı bu kitap bana. 
O dönemlerde yaşayan bir kadının uzun yıllar sonrasında ki deliliklerini okuyoruz. 
Yazarın dilini de sevmedim. 
Karışık, devrik cümleler kurarak farklı olmaya çalışmış ama anlaşılmaz olmuş!



KEŞFEDİLMEMİŞ BENLİK - CARL GUSTAV JUNG


Kitabı henüz alıp okumamışlara tavsiyem Olimpia Yayınlarından uzak durun.
Ben bu beceriksiz yayın evinin bastığı kitaptan okudum daha doğrusu okuyamadım !
Kör birisine acıyıp mı yazdırdılar naptılar anlamadım.
Bir sayfada 10 tane yazım yanlışı olur mu ya.
Kitapta kurgu dışı felsefik bir kitap.
Kelime doğru mu yazılmış yanlış mı yazılmış diye sürekli telefona baka baka okudum.
Okudum ama hiçbir şey de anlamadım.



DUYGUSAL SÜRGÜN - COLETTE


Full betimlemeden oluşan bir kitap. Olay yok denecek kadar az.
Ne çok beğendim ne de nefret ettim.
Colette'dan okuduğum ilk kitap oldu.
Yazarın dili biraz karışık geldi bana.
İnsanın kafası karışıkken okunacak bir kitap değil.
Dediğim gibi kitap betimlemeler üzerine kurulu olunca insan okuyor ama kafasını vermediğinde okuduğunu anlamıyor.
Ama baş karakter Claudine'de kendimi buldum. Kafalarımız aynı :)




Benim Haziran ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum