HOBBY ISIRGAN OTU ÖZLÜ ŞAMPUAN

Mart 18, 2019


Merhaba :)
Hobby markasıyla geçen yıl tanıştım ve ürünlerinden çok memnun kaldım.
Şampuan hakkındaki düşüncelerime geçmeden önce
 ısırgan otunun saçlara faydasına değinmek istiyorum.
  • Saç dökülmesini engeller.
  • Saçlara canlılık ve parlaklık kazandırır.
  • Saçı besler ve saç kırıklarını önler
  • Saç derisini güçlendirir.
  • Kepeği engeller.
  • Saçların hızlı bir şekilde uzamasını sağlar.


Ben dönemsel olarak saç dökülmesi yaşadığım da hemen ısırgan otlu bir şampuan kullanıyorum
ve
saç dökülmesini durduruyorum.

Geçen yaz yine saç dökülmesi sorunu yaşamaya başlamıştım.
Bir güzellik marketinde bu ürünü gördüm ve hemen aldım.
600 ml'lik bir ürün.
Bendeki normal saçlar için olanı


Arka yüzü bu şekilde ↓↓



Ben bu ürünü alır almaz hemen kullanmaya başladım 
ve 2 haftada saç dökülmesi yavaşlamaya başladı.
Hala da kullanıyorum (baya bereketli bir ürün) saç dökülmesi çok şükür durdu.
Bunun yanında bu şampuan da en sevdiğim yön yeni saçlar çıkarması.


Şampuanın rengi bu şekilde ↓↓


Şampuanın içerisinde krem var.
Tek sevmediğim yönü de bu zaten.
İçerisinde krem olan ürünler saç tipim yağlı olduğu için daha çabuk yağlanmasına sebep oluyor.


Kokusu harika.
Saçlara verdiği yumuşaklık harika.

Benim bu ürünle ilgili düşüncelerim bu şekilde.
Tabi ki saç dökülmesi problemi yaşayanlar sadece şampuanla bu sorundan kurtulamazlar.
Şampuanın yanında vitaminler, bol su tüketimi ve stresten uzak kalmak en büyük yardımcılardır.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. Merhaba. Yazılarınızı büyük bi özveri ve merakla okudum. Çok güzel ve bilgili yazılara, kesitlere, hisselere yer vermişsiniz. Bu arada bende bu şampuandan kullanıyorum...

    YanıtlaSil