BUGÜN NE YEDİM? (22 MART 2019)

Mart 22, 2019


Merhaba bloğuma hoş geldiniz :)
Bugün sabah saat 11'e geliyordu uyandım.
12'ye doğru kahvaltıya oturduk.
Her sabah uyanır uyanmaz su içiyordum ama bu sabah içmeyi unuttum :(

Kahvaltım bu şekilde ↓↓


Dereotlu kurabiye
Peynirli çörek
Topik peynir
Siyah zeytin
Haşlanmış yumurta
Sucuk
Hindistan cevizli kurabiye
ve çay tabi ki


Kahvaltıdan sonra D vitamini alıyorum 2 haftadır.
Kullandığım ilaç bu ↓↓

Ara öğünde bir şey yemek istemedim.

Akşam yemeği 7'de hazır oldu.
Akşam yemeğim bu şekilde ↓↓


Önceki günden tavuk ve pilav vardı.
Tavuk suyuna karnabahar çorbası yaptım.
Sade dirsek makarna
ve turşu


Yemekten sonra B vitamini alıyorum 2 haftadır.
Kullandığım ilaç bu ↓↓

Benim bugün yediklerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum