BUGÜN NE YEDİM? (1 MART 2019)

Mart 01, 2019


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz :)
Yeni ayın ilk bugün ne yedim yazısıyla karşınızdayım :)


Bugün 10 buçukta uyandık 12'ye doğru kahvaltımızı yapmaya başladık.
Uyanır uyanmaz 1 bardak su içtim.

Kahvaltım ↓


Ev yapımı peynirli poğaça
Haşlanmış yumurta
Domates
Yeşil biber
Urfa peyniri
Çay


Ara öğünüm ↓


2 adet hurma
1 haftadır şeker tüketmemeye çalışıyorum.
Vücudum iyice sapıttı.
Alerji oldum 1 haftadır sırtım deli gibi kaşınıyor.
Yüzümden ergenler gibi sivilce çıkarıyor falan :(
Bende şeker ihtiyacımı karşılamak için de hurma yiyorum.


Akşam yemeğim ↓


Sivas'ın meşhur köftesi 
Közlenmiş biber
Domates
Pide
Bu aralar Sivas'ın meşhur yemeklerinden gidiyorum :)
Geçen hafta etli pide yemiştim.
Bu hafta Sivas köftesi
Diğer hafta hangi meşhur yemeğimizi yiyeceğim acaba :)


Bugün toplam 1.5 litre su içtim.


Benim için büyük bir başarı.
Kimisi bu su miktarını az bulabilir ama bugün sürekli evdeydim.
Doğal olarak fazla hareket etmedim ve susamadım.
Kiloma endekslediğimde de 1.5 litre su bana yetiyor.



Benim bugün yediklerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum