ŞUBAT AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Mart 07, 2019


Şubat ayında 7 kitap okudum.
Şubat ayı benim yeni yazarlarla tanıştığım bir ay oldu.
Hemen okuduğum kitaplara bakalım ↓

HARRY POTTER VE FELSEFE TAŞI - J.K. ROWLING


İtiraf ediyorum Harry Potter serisini ilk kez okumaya başladım.
İlk filmlerini izlemiştim. Aslında kitapları satın alıp okuyacağım diye sürekli erteliyordum ama 
kütüphane de görünce daha fazla ertelemek istemedim ve alıp okudum.
Fazla bir şey söylememe gerek yok zaten harika bir seri


DİJİTAL KALE - DAN BROWN


Dan Brown kitaplarını daha önce okumamıştım.
İlk hangi kitabı okusam diye nette araştırırken birisi sıralama yapmış 
bende o kişiye uydum ve bu kitabı alıp okudum.
Gerçi bir seri değil ama sıralama da yazarın ilk çıkardığı kitaptan son çıkardığına doğru gidiyor.
Kitap beni çok etkiledi öyle ki 2 kere rüyamda gördüm.
Tek sıkıntısı yazar kitabı çok uzatmış. Resmen kaşar peynir gibi sündükçe sündü konu.
Ay yeter artık bitsin diye feryat ediyorsunuz ama bitirmiyor yazar daha da uzatıyor.
Şimdi sırada Melekler ve Şeytanlar kitabı var.


DÜŞLER, KABUSLAR VE GELECEK MASALLARI - CAN YÜCEL


Bu kitap hakkında daha önce bloğuma yazı yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓


KÜÇÜK G: BİR YAZ MASALI - PATRICIA HIGHSMITH


Patricia Highsmith'ten ilk kez bir kitap okudum.
Kütüphaneye baktığımda sadece bu kitabı vardı.
Eşcinsellerin hayatının anlatıldığı bir roman.
 İlk kez bu temanın anlatıldığı bir kitap okudum.
Güzel bir konusu var ama bazı yerlerde insanı iğrendiriyor.
18 yaş üstüne uygun bir kitap.


İLK AŞK - JOHN GREEN


Bu kitap hakkında daha önce bloğuma yazı yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓


AĞAÇ DİKEN ADAM - JEAN GIONO


Bu kitap hakkında bloğuma bir yazı yazmak istiyorum.
Ama herkesin okuması gereken ender kitaplardan birisi.
Kısacık ama dolu dolu bir kitap.
Ah ne çok sevdim.


HARRY POTTER ve AZKABAN TUTSAĞI - J.K. ROWLING


Şubat ayına Harry Potter'la başladım Harry Potter'la bitirdim.
Kütüphanede 2. kitap yoktu.
Bende 3. kitabını aldım okudum.
Ateş Kadehi kütüphane de var ama birisi almış ve hala getirmemiş.
Artık çalmadıysa kütüphaneye götürürse onu da bu ay okumak istiyorum.




Benim Şubat ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. harry potter kitaplarını tekrar okuyasım var :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu soğuk günlerde tekrar okuyabilirsin insanın içini ısıtıyor ☺️

      Sil