BUGÜN NE YEDİM? (8 MART 2019)

Mart 08, 2019


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz :)
Kadınlar günümüz kutlu olsun.

Bugün nedense uyku tutmadı saat 8'de uyandım.
11 gibi kahvaltıya oturduk.
Kahvaltım bu şekilde ↓


Patates kızartması
Hindi salam
Yumurta
Urfa peyniri
Zeytin
Ekmek
Çay


İkindiye doğru kahve içtik annem ve kız kardeşimle beraber.
Bu aralar Alacakaranlık kitabını okuyorum.
Bu ay sadece bu seriyi okuma kararı aldım.




Akşam yemeği 7 gibi hazır oldu.
Hemen sofraya gömüldük çünkü hingel :)


Yine Sivas'ın meşhur tatlarından birisi Hingel.
Bizim hingelimizin eti bol hamuru doyurucu
Fakir işi değil zengin işi :)
Hem gözünüzü hem midenizi doyuruyor.
Gelin gelin yiyin valla yok böyle bir yemek :)



Bugün İzmir Bombasını ilk kez denedik.
Yapımı bana biraz zahmetli geldi sırf merak ettiğim için yaptım.
O kadar çok konuşuldu ki bu tarif artık dedim benim de denemem farz oldu.
Biz içerisine ceviz de koyduk.
Böylece daha dolu dolu oldu.
Yemekten sonra çayla beraber bunu yiyoruz şuan :)




Gece yatmadan öncede Pınar'ın bu şekersiz kakaolu sütünü içeceğim.
İçerisinde B vitaminleri bulunuyor.
Şu sıralar B vitaminine baya ihtiyacım var da :(



Benim bugün yediğim içtiğim şeyler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum