BÜYÜK GRATİS ALIŞVERİŞİ

Mart 14, 2021

 

Merhaba bloğuma hoş geldiniz.
Gratis'in internet sitesinden ilk kez alışveriş yaptım. 
Normalde karşıyımdır hazır param varken mağazadan alırdım ama bu indirim saatlikti 
ve fiyatlar çok uygundu.
Buraya fiyatlarını yazmayacağım çünkü dediğim gibi indirim saatlikti artık bu fiyatlara bulunmuyor.

Akma, dökülme ihtimali olan ürünleri ayrıca poşetlemişler. 
Asetonda alacaktım ama belki akar diye almamıştım, böyle poşetlediklerini bilseydim onu da alırdım.


Yoğunluk olmasına rağmen 1 haftada geldi kargom. 


LIFE IN HİNT YAĞI


Kaşlarda süper etkili bir yağ. 2 günde kaş çıkarıyor. Ama aynı etkiyi kirpiklerde göremedim. 
Yine de sürmeye devam 😁


ATAK BLUE ICE ANTİBAKTERİYEL EL TEMİZLEME JELİ


Elleri kurutmuyor. Ferahlık veriyor. Yapış yapış bir his bırakmıyor.
Kokusu da güzel.


BENRI JUMBO DİŞ MACUNU


Bu diş macununu henüz kullanmadım. 
Çantamda taşımak için aldım ama bilin bakalım kim dışarıya çıkmıyor.


BENRI NANE AROMALI DİŞ İPİ


Bu diş ipini diş tellerim varken kullanıyordum. 
O zamanlar seviyordum ama tedavim bitince dişlerim düzeldi ve bu diş ipinin ne kadar kötü olduğunu yeniden alıp kullanınca fark ettim.
Aşırı kalın resmen yorgan ipi gibi.
Diş arasına girince 2 saat ipi çıkarmaya çalışıyorum. Keşke almasaydım.


BENRI DİŞ MACUNLARI


Fiyatları aşırı uygundu. 
Daha önce kullanmamıştım. Bizim eve diş macunu dayanmadığı için ucuz ne bulursam alıyorum.


BENRI ISIRGAN OTLU ŞAMPUAN


Bu şampuanın fiyatı da çok uygundu.
Isırgan otlu şampuanları genelde seviyorum, saçlarıma iyi geliyor.
Umarım bu şampuandan da memnun kalırım.


BEE BEAUTY SABUNLARI


Bu sabunları çok seviyorum. 
Bütün çeşitlerinden aldım.
Bu sabunlarla ilgili bir yazı da yazmıştım.
Okumak isterseniz 👇👇


BEE BEAUTY ORGANİK SERİSİNDEN LİKİT TEMİZLEYİCİ


Bu seriden daha önce tonik kullanmıştım.
Bu temizleyici de alıp denemek istedim.


BEE BEAUTY ORGANİK SERİSİNDEN CİLT TONİĞİ


Bu toniği daha önce kullanmıştım.
Aslında almak aklımda yoktu ama dayanamadım tekrar aldım.
Bu tonikle ilgili bir yazı da yazmıştım.
Okumak isterseniz 👇👇


BEAULIS PAINT IT OJELER


Beaulis markasını çok seviyorum. Çok minnoş ürünleri var.
Ojeleri de hem uygun fiyatlı hem de her renk var.
Ortadaki 118 Latte
Diğerleri 995 Rose Gold


BEAULIS TUNE IT GÖZ KALEMİ


Beaulis'in bu kalem tıraşla açılan göz kalemlerini ben severek kullanıyorum.
Siyah rengi biraz akıyor ama artık alıştık bence piyasada akmayan siyah göz kalemi yok.
Ben 201 Cinnamon rengini aldım ama çok açık bir kahverengiymiş.
Tek başına sürdüğümde sanki ağlamışım da gözlerim kan çanağına dönmüş gibi duruyor.
Bu yüzden sevemedim. Siyah göz kalemiyle karıştırıp sürüyorum.


Benim Gratis'in internet sitesinden aldığım ürünler bu şekildeydi.
Yine risk almadığım, aile ekonomisini düşündüğüm bir alışveriş oldu.
Teşekkürler minimalizm 😁
Teşekkürler Gratis 😉
Teşekkürler yazımı okuyan güzel insan 😊

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum