CERES YAYINLARI KİTAPLARIM

Mart 22, 2021

 

Merhaba bloğuma hoş geldiniz 📚
Kitaplığımda olan bazı yayınevlerinin kitaplarını burada göstermek istiyorum.
Gerçi pek yayınevi bağımlısı değilimdir. Bu yüzden pek çeşitli olmayacak bu yazılarım ama olsun.

Ceres Yayınları ile geçen yıl tanıştım.
Her türden kitaplar bulabileceğiniz bir yayınevi.

Instagram sayfaları 👇

Web siteleri 👇



Mina --- Aynur Tümen


Mina, Ceres Yayınlarının elimde olan tek romanı.
Henüz okuma fırsatı bulamadım ama kapağına bayıldım. 

Arka kapak yazısı 👇
İstanbul'un yoksul bir semtinde yağmurlu bir akşamda başlayan bu roman, Sema'nın zengin ve dünyaca ünlü bir kadın olan Mina'ya dönüşmesinin, hayallerin gerçeğe kavuşmasının yaşanmış hayat hikayesidir.
Şartların acımasızlığı ve imkansızlıklar içinde kendi cevherini keşfetmeden, ışıldamadan bu dünyadan ayrılacakken uzanan bir el ile filmlere konu olacak kadar değişen bir hayata tanık olacağınız ve hayallerine kavuşmak için ödediği bedellerle olgunlaşan bir genç kızın kalbine dokunacağınız bu satırlarda yeni bir hayatı deneyimleyecek, şaşıracak, üzülecek, kızacak ve belki de her kalp çarpıntısında kendinizi bulacaksınız.

Kitabın kapağındaki kadını yazarına çok benzetiyorum 😊 
Aynur Hanımda maşallah çok güzel bir kadın.

Aynur Tümen'in Instagram adresi 👇



Hayatı Yeniden Başlat --- Ebru Demirhan


Kişisel gelişim türünde olan Hayatı Yeniden Başlat, 
doğumdan başlayarak sorunlara çözüm bulmayı hedefliyor. 
Doğum hikayesini değiştirmek ve hayatı kendinden doğurmak herkesin hakkıdır mottosuyla yazılan kitap hamilelik ve doğum hakkında birçok bilgi içeriyor.

Evrenin bir mesajımı bilmiyorum ama sürekli doğum ile kitaplar elime geçiyor.
Evlenmekten değil ama bir çocuk doğurmaktan, doğumdan aşırı korkan, sıkılan, bunalan birisiyim.
Belki bir gün bu kitabı okursam eminim ki bu korkularımı yeneceğim.
Ama henüz kendimi bu kitabı okumaya hazır hissetmiyorum.

Ebru Demirhan'ın Instagram adresi 👇



Her Şey Mümkün -- A. Ebru Tarım Dilekcan


Kişisel gelişim kategorisinde olan Her Şey Mümkün kitabı sıradışı sorularla yeni bir yaşamı hedefliyor.

Arka kapak yazısı 👇
Bu kitapta çok kadim bilgilerin ve bilgelerin sırlarını keşfedeceksiniz. İlk sayfadan itibaren okumaya başladığınızda verilen soru kalıplarını kullandıkça ve enerjiyi takip etmeyi anladıkça kitap sizin hayatınıza dokunacak.

Ebru Tarım Dilekcan'ın Instagram adresi 👇



Sevgi Ötesi Enerji -- Sevgi Keleş


Sevgi Ötesi Enerji kitabını ilk gördüğümde beni kendisine bağladı. 
Bu nasıl oldu hiçbir fikrim yok ama ben bu kitabı kesinlikle okumalıyım dedim ve alıp hemen okumaya, içerisindeki uygulamaları yapmaya başladım.
Yavaş yavaş, sindire sindire okuyorum kitabı. Beni kendisine çağırdığı zaman alıyorum elime.
İlk kez bir kitap ile aramda böyle bir bağ oluştu.
Gerçi çoğunlukla roman türünde kitaplar okuyorum ama yine de hiçbir kitap beni bu kadar heyecanlandırmamıştır.

Arka kapak yazısı 👇
Evren kocaman bir yapboz ve bizler de onun parçalarından oluşuyoruz. Ben içsel yolculuğumda kendi parçalarımı bulmaya çalışırken bunu herkesin yaptığını ve hepimizin parçalarının birbirine benzediğini gördüm. Farklı yerlerdeki parçalarımızı bulmakta zorlandığımız için birimizin bir sorunu, bir gündemi varken diğerimizin farklı bir sorunu, farklı bir gündemi var. Aslında bizler kendi yapbozlarımızı tamamladığımızda ve parçalarını birbirimizle paylaştığımızda oluşan tablo çok daha güzel bir şekil alıyor. Ben bu kitap aracılığıyla kendi yapbozumun en güzel parçalarını size de aktarmak istedim.
Kendi içsel yolculuğumuzda ve yaptığım çalışmalarda yaşadıklarımı anlatmaya, küçük egzersizler sunarak bu sürece herkesi dahil etmeye gayret ettim. 
Bu kitabı okuduğunuzda, yaşamış olduğum ''sevgi ötesi'' deneyimi birlikte bir kez daha yaşayacağımıza inanıyorum ve bunu seçiyorum...


Sevgi Hanım'ın Sarkaç isimli yeni kitabı da çıktı.
Onuda en kısa zamanda alıp okuyacağım inşallah.


Sevgi Keleş'in Instagram adresi 👇


Benim kitaplığımda olan Ceres Yayınları kitapları bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum