CORESATIN BARRIER-P CREAM & BARRIER LOTION

Mart 16, 2021


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Yılbaşında Coresatin'den bu iki ürün gelmişti.
Daha önce Coresatin'den bir çok ürün kullanmış ve memnun kalmıştım.



Her türlü cilt sorununa karşı bir çözüm sunan Coresatin, eczanelerde satılan bir marka.


Barrier-P Cream ve Barrier Lotion daha önce kavanoz tipi ambalajlarda satışa sunuluyordu.
Şimdi tüplü ambalajlarda satılıyor ki ben bunu daha çok sevdim.
Hem pratik oluyor hem de daha hijyenik.
Ambalajlarıyla ilgili söyleyeceğim son şey ise üstlerinde asla Türkçe bir ibare bulunmaması.
Türkiye'de satılan her ürünün Türkçe açıklaması olmak zorunda.
Bu ülkeden para kazanıyorsanız bir zahmet bunu yapmalısınız.



Coresatin Barrier-P Cream
Cildin doğal yapısında bulunan Seramid 3 açısından oldukça zengindir. 
Aynı zamanda içeriğindeki vazelin sayesinde, oklusif özelliklerinin yanı sıra cilt bariyer onarımını hızlandırmaktadır.

Kullanım alanları
Klorlu su maruziyetinde, kuru ciltlerde, pişik oluşumunu önlemede, her bez değişiminde, soğuk havalarda, küçük kesiklerde, minör yanıklarda, bariyer fonksiyonunu yitirmiş ciltler ile dış ortam arasında koruyucu bir bariyer oluşturur. 
Mikroorganizmaların cilde penetrasyonunu engeller.

İçerisinde vazelin olduğu için biraz yağlı bir yapıda. Gün içerisinde kullanıma uygun değil bana göre.
Ben akşamları kullanıyorum. 
Kokusu çok güzel.
Ayak çatlaklarına da çok iyi geliyor.




Coresatin Barrier Lotion
Cildin doğal yapısında bulunan Seramid 3 açısından oldukça zengindir. 
Cildinize lipit takviyesi yaparken aynı zamanda derinlemesine nemlendirir, 
cildinizin elastikiyetini korumaya ve cilt bariyerinizi güçlendirmeye yardımcı olur.

Kullanım alanları
Soğuk havalarda, günlük nemlendirmede, kuru ciltlerde, hassas ciltlerde, lazer uygulamaları sonrasında, güneş sonrası bakımda, alerjik reaksiyonlarda ve kızarıklıklarda kullanılır.

Kokusu çok güzel ve hemen emiliyor. Asla ağırlık yapmıyor ve yağlı bir his bırakmıyor.
Ellerimiz için kullanıyoruz ve yumuşacık yapıyor.




Benim Coresatin kremleriyle ilgili incelemelerim bu şekildeydi.
Diğer ürünlerini incelemek isterseniz Instagram sayfaları 👇👇

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum