POLISIL HİJYEN ÜRÜNLERİ

Mart 01, 2021

Merhaba bloğuma hoş geldiniz 😊
Bugün sizlere bizim kullanıp çok memnun kaldığımız Polisil ürünlerinden bahsedeceğim.
Baştan söylemek istiyorum bu yazı reklam değildir. 
Hepsini kendim para vererek aldım 😁 
Ama gönül isterdi ki hediye gelsin, bende öyle yazısını yazayım ama işte şans mı kader mi ürün göndermiyorlar anacım 😅 Millete yağıyor bize damlamıyor.

Her neyse Polisil ürünleri Migros ve Koçtaş mağazalarında satılıyor.
Ben temizlik eldiveni, nem emici ve hijyen spreyini aldım.
Ayrıca boru açıcı, metal parlatıcı, derz, küf, duşakabin temizleyici ürünleri de mevcut.

Polisil Temizlik Eldiveni 
Antibakteriyel teknolojiye sahip. 3 farklı boyutu var. 
Gerçekten uzun ömürlü ve çok dayanıklı. Bizden geçer not aldı 👍

Polisil Hijyen Spreyi 


Hijyen spreyi aşırı kullanışlı bir ürün. İyi ki almışım.
Yemek yapınca kötü kokuların gitmesi için de kullanılıyor ve gerçekten kötü kokuyu hemen yok ediyor.
Aklınıza neresi geliyorsa orası için rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Ben kumandalara bile sıkıyorum.
250 ml.
İnşallah çanta için küçük boyu da çıkar, artık bu devirde şart bu tarz ürünler!

Polisil Nem Emici


Böyle bir ürünü ilk kez gördüm ve denemek için aldım.
Kışın alıp kullanmakta iyi oldu 👍
Malum Sivas kışı diye bir şey var. Dışarısı aşırı soğuk oluyor.
 Biz yine pencereleri açıp evi sık sık havalandırıyoruz ama ona rağmen evin içi nemli, buharlı oluyor.
Bu ürün ile o sorun artık kalmadı.


Evin bence her odasında bir tane bulunmalı bu üründen.
Biz her dakika oradan oraya taşıyoruz garibi 😁


Ürünün içerisinden nem emici tablet çıkıyor. Bu tablet nemi, buharı emdikçe yavaş yavaş erimeye başlıyor. Haznesine de havadan emdiği nemin, buharın suyu birikiyor.
 
                              



Bizimki 2 ay oldu kullanmaya başlayalı şuan baya küçüldü tableti.
Tablet bitince tekrar satın alabiliyorsunuz.

Polisil Instagram sayfası 👇

Benim Polisil ürünleri hakkındaki düşüncelerim bu şekilde.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum