AY SONU SOHBETLERİ - ŞUBAT - 2020

Mart 02, 2020


Merhaba 😊
Şubat ayı da yine jet gibi geldi jet gibi geçti.
Pek bir şey yapamadım bu ay.
Mesela Şubatta hiçbir şey satın almadım.
 Ne bir kitap ne bir kozmetik ürünü.


Şubat ayında okuduğum kitaplar ⇩
Bu ay 3 kitap okuyabildim.

İlki 
Mevlana'nın 3 eserinin kısa özetlerinden oluşan 
Sufi'nin Yolu


Bu kitaptan sadece Mesnevi bölümünü okudum.
Diğer eserlerini canım şu anlık okumak istemedi.
Onları da en yakın zamanda yavaş yavaş okuyacağım.


Tarih Sümer'de Başlar


Sümerliler hakkında akla gelebilecek her konuyu içinde barındıran güzel bir kitaptı.
Taa üniversite yıllarında hocam tavsiye etmişti okumak bu yıla nasipmiş.


KORE'DEKİ ÇATI KATIMDAN SESLENİYORUM


Kitap hakkındaki düşüncelerimi okumak isterseniz linki aşağıda ⇩


Şubat ayında izlediğim dizi ⇩

RIVERDALE
3. ve 4. Sezon


4. sezonda 14. bölüm yayınlandı en son.
Bu sezonda yine bir olaylar bir gizemler insanı deli eder bu dizi.
Eğer sabırsızsanız benden tavsiye bu diziye hiç başlamayın.


Şubat ayında izlediğim film ⇩

KÖTÜ KIZLAR


Arada böyle kızsal şeyler bana iyi geliyor.
Bu filmde pek iyi olmasa da yine de kafamı dağıtmamı sağladı.


Şubat ayında izlediğim belgesel ⇩

SON KALE POLATLI


YouTube üzerinden aşağıdaki linke tıklayarak belgeseli izleyebilirsiniz ⇩


Şubat ayında bitirdiğim ürünler ⇩

Colgate Maximum Diş Macunu


Sürekli dişleri beyazlatan diş macunları kullanmak istemediğim zamanlarda bu diş macununu kullandım.
Dişlerimi böyle kadife gibi yaptı.
İndirimde bulursam tekrar alırım.

BEE BEAUTY CANLANDIRICI TONİK


Bu ürünün incelemesi bloğumda yapmıştım okumak isterseniz linki ⇩


Şubat ayında gelen PR gönderileri ⇩

BIOXCIN SİYAH SARIMSAK ŞAMPUANI




RESTOREX SAÇ UZATAN ŞAMPUAN




Benim Şubat ayında yaptıklarım, okuduklarım, izlediklerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. Harika, şampuanın kullanıcı deneyimlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil