BEE BEAUTY CANLANDIRICI TONİK

Ocak 23, 2020


Merhaba 😊
Gratis mağazasının kendi markası olan Bee Beauty'nin bu toniği indirimde fiyatı uygun diye almıştım.
Ucuz bir fiyata aldığım için üründen büyük bir beklentim yoktu bu yüzden üründen memnun kaldım.

2019 yılında indirimsiz fiyatı 17 liraydı.
Şimdi zam yapıldı mı hiç bilmiyorum ama eğer zam yapıldıysa uygun bir fiyata düşmediği sürece almam.


Şişenin ağzı bu şekilde.
Ürün ne çok geliyor ne de az.
Tam kararında.


200 ml
İçerisinde aloe vera, salatalık özü, pantenol, gliserin ve e vitamini bulunuyor.
Rengi yeşil
Ama yüzünüzde yeşillik kalmıyor 😁
Tüm cilt tipleri için uygun 
Benim cilt tipim karma bende ağırlık yapmadı.
Cildimi yağlandırmadı.
Nemlendirme özelliğini sevdim.
Cildimin üzerine ayrıca nemlendirici krem sürmeme gerek bırakmıyor.
Ama kuru ciltlere yeterli gelmez.
Salatalık gibi kokuyor ama ağır bir kokusu yok.
Beni rahatsız etmedi.


Bu toniğin tek sorunu ciltte köpürmesi.
Yüzümü sabunla yıkayıp kuruluyorum sonra bu toniği uyguluyorum.
Sanki yüzümde sabun kalıntısı bırakmışım gibi köpürüyor.

Instagram'da kullanıcı yorumlarına baktığımda çoğu kişide sivilce yapmış ama bende sivilce sorunu olmadı.

Bee Beauty'nin organik cilt toniği inceleme yazımı okumak isterseniz ⇩


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum