TECHNIC FAR BAZI (EVESHOP ÜRÜNÜ)

Mart 10, 2020


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Sivas'ta Eve mağazası yokken Eveshop'un internet sitesinden bir alışveriş yapmıştım.
Yazısını okumak isterseniz BURADAN ulaşabilirsiniz.
Technic'in bu far bazını da fiyatı uygun diye öylesine denemek için alışmıştım.
Ve daha bu yıl kullanmaya başladım 😋

Bendeki mat bitişli olanı ↓↓


Parlak bitişli olanı da var.
8 ml.
Şu anlık indirimsiz fiyatı 23.90 TL
Sitede yine şu anlık %50 indirimde 11.90 TL

Aplikatörü bu şekilde ↓↓


Ürünü çok az uygulamak yeterli oluyor.
Farların pigmentlerini başarılı bir şekilde artırıyor ve farın daha kalıcı olmasını sağlıyor.
Mat bitişli olması içerisinde sim olan farların mat olmasını sağlamıyor ne yazık ki.
Sadece fara metalik bir görüntü veriyor.

Technic far bazının işlevini farklı farlar üzerinde göstermek istedim.


Wet'n Wild'ın bu far paletinin içerisinde simler var ve bazsız renklerini tam veremiyor.
En alttaki sol tarafta bulunan kahverengiyi bu far bazı ile denedim ve aradaki fark baya baya fazla.


Fotoğrafta görüldüğü gibi farın içerisindeki simler hala gözüküyor ama Technic far bazı fara metalik bir görüntü verdi.

Technic far bazını bir de Farmasi'nin Love Yourself far paletinde göstermek istiyorum.


En baştaki sarı turuncu karışımı renkte denedim ve sonuç yine beni çok şaşırttı.


Technic far bazıyla far resmen farklı bir renk oldu.

Ürünün linki aşağıda ↓↓

Bu fiyata bu kadar başarılı bir ürünü bulmuşken bloğumda paylaşmamak olmazdı.
Sizde farlarınızın renk vermemesinden, uçup gitmesinden şikayetçi iseniz bu markanın far bazına mutlaka bir şans verin.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum