ALFA YAYINLARINDAN HEDİYE KİTAP // ISABELLA HAMMAD'DAN PARİZYEN // NÂM-I DİĞER EL-PARİSÎ

Mart 26, 2020


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Alfa, Everest, Kapı, Artemis ve Mona yayın evlerinin kurucusu Faruk Bayrak 3 ay boyunca Instagram hesabından yaptığı her kitap gönderisinde o gönderiyi beğenen 1 kişiye gönderideki kitabı hediye ediyor.
Tek şart yukarıdaki yayın evlerinin sayfalarını takip etmek ve Faruk Bayrak'ın paylaştığı gönderileri beğenmek.
Öyle 1000 tane arkadaş etiketlemek, paylaşmak şartı şurtu yok.
Çünkü asillik bu demektir.
Bir hediye verecekseniz insanı canından bezdirmeden, seviyeli bir şekilde bunu yapmak hediye vermek demektir. Diğer türlüsü hediye değil pazarlıktır zaten.


Alfa Yayınları'da Parizyen isimli kitaplarını hediye etti.
Aşırı mutlu oldum.
Buradan da tekrar teşekkür ederim.
Şu dönemde beni en çok mutlu eden şey kitaplardı.
Kütüphaneme bir kitap daha eklendi 😋
Bu konularda hiç şansım yoktur aslında.
Hatta artık çıkmadığını görmek beni aşırı üzmeye başladığı için bu tarz etkinliklere katılmama kararı bile almıştım ama fakirin ekmeği umut demişler bir ümit belki çıkar diye katılıyordum ve bana da sonunda çıktı.


Kitabın kapak tasarımına bayıldım.
İç kapak tasarımı da bu şekilde 👇👇



Kitabın arkasında bu şekilde tarihi olayları kısaca özetleyen bir bölüm bulunuyor 👇👇


Yazar ve çevirmenin bilgileri 👇👇


Kitabın konusu 👇👇


En kısa zamanda hemen okuyacağım.
Merak uyandıran bir roman.

Alfa yayınları şu sıralar atağa geçti zaten, harika kitaplar basıyorlar.
Özellikle Kolektif serisi büyük ilgi görüyor 👇


Alfa yayınlarının Instagram hesabı 👇👇

Web sayfaları 👇👇


Sizlere yazımı okuduğunuz için
Alfa yayınlarına da bu güzel kitabı hediye ettikleri için çok teşekkür ederim.




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum