KORE'DEKİ ÇATI KATIMDAN SESLENİYORUM - DİDEM DUYGU DEMİR

Şubat 17, 2020


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Ben Duygu'yu yıllardır Instagram'dan takip ediyorum.

Duygu'nun Instagram hesabı 👇

Koreli sevgilisi Dongho ile çok güzel anılar yaşayıp çok güzel fotoğraflar paylaşıyor.
Bu anılarının sadece fotoğraflarda kalmasını istemeyip kitap yazdı.
Bende merak ediyordum Dongho ile nasıl tanıştılar acaba diye. Bu merakımı kitabı okuyarak gidermiş oldum 😊 

Ben kitabı birazcık geç alıp okudum kitabın 2.'si bile çıktı.
Onu da en kısa zamanda alıp okuyacağım çünkü hâlâ merak ettiğim bir sürü şey var.



Kitabın konusu;
Duygu'nun Dongho ile tanışmadan hayatının biraz öncesi ve sonrası.

Ben kitabı genel olarak sevdim.
Şu sıralar böyle kızsal şeyleri okumaya, izlemeye, yapmaya ihtiyacım vardı ve kitap bana iyi geldi.
Kitapta ağırlı olarak kış mevsiminin işlenmesi ve benimde kitabı kışın okumam, o anıları kafamda canlandırmamı sağladı.
Mesela yazın aşk acısını işleyen kitapları tadını alarak okuyamıyorum.
Sanki yazın aşk acısı çekilmezmiş gibi .
Ama hava durumunun da insanın ruh haline büyük etkisinin olduğunu unutmayalım.

Kitapta keşke birkaç fotoğraf da olsaymış çok iyi olurmuş.
Kapakta fotoğrafları var ama kitap içerisinde de olsaydı daha zengin bir anlatım olurdu.



Kitap hakkındaki yorumlara baktığımda cinsiyetçi olduğu falan yazılmış.
Yok kapak neden pembeymiş.
2. kitapta mavi kapak ona ne diyecekler acaba?
Kız kötü bir şey yazmamış, okuyanlara örnek olmasını istediği şeyleri yazmış.
Ama okuyanlar kitabın içeriğinden çok kapağının rengine takılmış.
Kitabın avukatlığını yapmak istemiyorum ama gerçekten insanlar farklı olmak uğruna saçmalıyorlar.
Bu tarzda insanların hayatlarını yazdıkları o kadar uçuk kaçık, gençlere kötü örnek olacak kitap var ki bu kitap onların yanında çok masum kalıyor.


Benim bu kitap hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum