WATSONS KART HEDİYE PUAN ALIŞVERİŞİM

Mart 16, 2020


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Canım Watsons'ım Watsons kartıma alt limitsiz 20 lira hediye puan verdi.
Bende hemen gittim bir güzel harcadım 😊
Buradan çok teşekkür ederim.
Uzun zamandır alışveriş yapmıyordum çok iyi geldi.

Daha önceki hediye puan alışverişimi görmek isterseniz 👇👇


Bu alışverişim indirim dönemine denk gelmedi ama aldığım ürünlerde indirim vardı.
Zaten öyle büyük bir alışverişte olmadı.
Sadece ihtiyacım olan 2 ürünü bedava almış oldum.

İlki Watsons'ın kendi ürünü olan ve daha öncede severek kullandığım
WATSONS INSIVIBLE ROLLON


Bu sefer pembesini aldım.
Bu rollonun da kokusu harika.
Yeni banyodan çıkmışsınız gibi tertemiz bir kokusu var.

Ürün incelemesini okumak isterseniz 👇👇

İndirimsiz fiyatı 👉 14.95 TL
İndirimli fiyatı 👉 8.90 TL


BEAUTY FORMULAS YÜZ TEMİZLEME JELİ


Beauty Formulas markasının yağ kontrol mendillerini kullanıyorum ve çok memnunum.
Yazısını okumak isterseniz 👇👇

Yüz temizleme ürünlerini de ilk kez gördüm.
Hem bu tarz bir ürüne ihtiyacım vardı hem de merak ettim çünkü sevdiğim bir marka.

Bendeki detoks etkili canlandırıcı jel.
Aktif hidroksi asit içeriyor.
Kullanımında pamuk yardımı ile cildinizi temizleyin yazıyor.
Ben yüzümü ıslattıktan sonra üründen azıcık alıp masaj yaparak cildime uyguladım sonrada duruladım.
Köpürmüyor krem gibi bir ürün.
Cildimi yumuşacık yaptı.
Henüz 2 kere kullandım bakalım uzun vadede sonuçlar ne olacak.

Bu üründen hariç 2 tane çeşidi daha bulunuyor.

İndirimsiz fiyatı 👉 16.95 TL
İndirimli fiyatı 👉 11.75 TL



Benim Watsons'tan hediye puan ile aldıklarım bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için sizlere
hediye puan verdiği için Watsons'a çok teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. Çok karlı bir alışveriş olmuş ,bu puanlar harika oluyor

    YanıtlaSil