HARRY POTTER KİTAPLARI

Şubat 10, 2020

Merhaba 😊
2019 yılında Harry Potter kitaplarını Sivas Şemsi Sivasi il halk kütüphanesinden büyük çabalar sonucu alıp okumuştum.
Büyük çabalar sonucu diyorum çünkü kitapların çoğu ya gününde getirilmiyordu ya da çalınıyordu.
Ki ben okuduktan sonra tekrar baktım ve o kitapların çoğuda çalınmış!
Ve bu konu hakkında oradaki görevlilerle konuştuğumda onlarında bu durumdan bıktıklarını ve hiçbir şey yapamadıklarını gördüm.
Umarım bu duruma bir çözüm getirilir.
Çünkü hem devlete bir sürü zarar hem de kitap okumak isteyen insanlara.
Mesela serinin 2. kitabı Sırlar Odası çalındığı için okuyamamıştım.
Yeni çıkan kitabı Lanetli Çocuk'ta yine aynı şekilde çalındığı için okuyamadım.

Zaten bu tarz seri kitaplar kütüphaneden alınıp okunmuyor.
Okunsa bile tadını çıkaramıyorsunuz.
Belki bu seriyi 1 ayda bitirecekken neredeyse 1 yıla yayıldı.
Kütüphaneye gidiyorsunuz kitap yok ya da başkası almış onun iade etmesini bekliyorsunuz derken kitaptan soğuyorsunuz önceki kitapta ne olduğunu unutuyorsunuz.
En iyisi satın almak ama fiyatlar uçmuş!
Hadi fiyatını da geçiyim sonuçta 8 kitap var.
Benim bu seriye para vermek istemememin tek nedeni kitapların kapak tasarımları.
Aşırı basit, özenilmemiş ve çocuksu.
Kapaklarını daha yetişkinlere yönelik ve karaktersiz basarlarsa hemen satın alacağım.
Kitabın kapağındaki karakteri ben Harry olarak göremiyorum çünkü ilk filmlerini izledim  ve Daniel kazındı aklıma 😇
Bari Daniel'ı basın kapaklara ona bile razıyım 😅

Bu arada YKY çok ekmeğini yedi Harry Potter'ın, başka bir yayınevi iznini alır ve basar umarım.
Hem çeşit olur hem de fiyatları biraz olsun düşer.

Ve son olarak bu yazımı Sivas'tan okuyan varsa ve elinde kütüphaneden aldığı 
ve 
iade etmediği kitap varsa lütfen Allah rızası için kitapları iade edin.

Unutmayın
çalan okumaz
okuyan çalmaz

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. Çok güzel sevdiğim bir seri ,ama evet yky bundan gereksiz para kazanıyor

    YanıtlaSil