AY SONU SOHBETLERİ - OCAK - 2020

Şubat 01, 2020


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Geçen yıl ay sonu yazılarımda sadece izlediğim dizi,film ve belgeselleri paylaşıyordum.
Bu yıl farklı bir konsept denemek istedim.
Artık okuduğum kitapları da, yaptığım alışverişleri de, bitirdiğim ürünleri de bu yazılarıma ekleyeceğim.


İlk olarak bu ay satın aldığım birkaç parça eşyayla başlayayım.

Zebramo'dan kitap aldım.
Duygu Didem Demir'in Kore'deki Çatı Katımdan Sesleniyorum kitabı ⇩


Instagram'dan severek takip ediyorum Duygu'yu.
Kitabının 2.'si bile çıktı bende ne zamandır merak ediyordum ucuza bulmuşken aldım.
Kitabı 5 liraya aldım kargoda 5 lira oldu 10 lira

Arnica Krem ⇩
Morluklara falan iyi geliyormuş bende denemek için satın aldım.



Benefit Benetint ⇩


Bu üründen bir tek ben kalmıştım almayan bende aldım sonunda 😊
Rengi çok güzel.
Hem yanaklara allık gibi kullanılıyor hemde dudaklara ruj gibi.


Ocak ayında okuduğum kitaplar ⇩
Bu ay 2 kitap okuyabildim.

İlki Klasik Okur Kitap Kulübünün Ocak ayı kitabı Mo Yan'dan Değişim


Kitap hakkındaki düşüncelerimi okumak isterseniz linki aşağıda ⇩
https://elossoles.blogspot.com/2020/01/klasik-okur-kitap-kulubu-ocak-kitabi.html


Bu ay okuduğum diğer kitap ise mini dizisini de izlediğim
Agatha Christie'den Şahidin Gözleri


Konusu bütün Agatha Christie kitapları gibi yine çok güzeldi.
Bir solukta okudum bitirdim.


Ocak ayında izlediğim diziler ⇩

Agatha Christie'nin Şahidin Gözleri kitabının mini dizi uyarlaması olan

ORDEAL BY INNOCENCE


3 bölüm toplam 3 saatlik aşırı merak uyandıran tabiki uyarlama olduğu için kitaptan farklı güzel bir diziydi.
Bu diziyi izlemek için yemeği geç saatte yedik öylede manyağız sanki başka zaman izlenmiyor ama insanı öyle de kendine bağlıyor bu meret dizi  😊


RIVERDALE
1. ve 2. Sezon



Allah'ım beni bu dizi kadar hem kendinden nefret ettirip hem de izlettiren başka bir dizi yok, olamaz.
Ergen Amerikan liseli çocukların ve ailelerinin hayatlarını izlediğimiz bu dizide neler yok ki!
Cinayet
Seks
Uyuşturucu
Eş cinsellik
Mafya
Bölgeler arası çatışma
Dedektif
Daha şuan aklıma gelmeyen her şey.


Archie denilen çocuk dizi de bir tek babasıyla öpüşmedi galiba.
Adam önüne gelenin dudağına yapışıyor :D

Bir tek Cheryl Blossom'ı seviyorum dizide.
Aşırı güzel bir kız.


Şubat ayında da 3. ve 4. sezonlarını izleyeceğim.
Hoş 4. sezon daha yeni yayınlanmaya başladı ama ben 3. sezonu bitirene kadar belki 4. sezon da biter.
Ve umarım 5. sezonda gelmez!


Ocak ayında izlediğim filmler ⇩

TOGO


Yeni yıla bu filmi izleyerek girdik.
Harika bir film.
Konusunu gerçek hayattan alması da insanı ayrıca kendisine bağlıyor.



ALADDIN


Müzikal filmleri pek sevmesemde yine de güzel bir filmdi.
İyi vakit geçittirdi en azından.


ASLAN KRAL


Bu ay hep Disney yapımı filmler izlemişiz ama hepsi de güzeldi.
Aslan Kral'da yine insana çok güzel zaman geçiren harika bir filmdi.

 FRANKENSTEIN


Ben kitabı gibi bir şey bekliyordum farklı bir şey çıktı karşıma.
Yine de merak ettirdi sonuna kadar izledim.


Ocak ayında izlediğim belgesel ⇩

TARİH ÖNCESİ İNSANLAR

YouTube'da belgesel diye arattığımda karşıma çıktı.
Bende izledim ama eh işte.
Görüntü kalitesi sıfır bir kere.
Böyle olunca da pek etki etmiyor insana izlediği şeyler.



Ocak ayında bitirdiğim ürünler ⇩



Bu ay 3 ürün bitirdim.

HOBBY DUŞ JELİ
Hobby duş jelinin incelemesi bloğumda yapmıştım okumak isterseniz linki ⇩
https://elossoles.blogspot.com/2019/03/hobby-vucut-sampuani.html


CECILE MARE PARFÜM
Erkek kardeşim doğum günümde almıştı.
Parfümünün kokusu deodorantından biraz farklıydı ama yine de benim sevdiğim bir koku.
Bir daha parfümünü almam ama deodorantından indirimde bulursam alırım.


A101 NATURAL ARGAN YAĞI
Bu yağı geçen yılın nisan ayında almıştım açalı baya olduğu için attım.
Zaten şişenin kapağı falanda kırılmış kendi kendine saçma sapan hallere girmiş.
Kaşlara iyi geldi ama kirpiklere artık hiçbir ürün iyi gelmiyor.
Zaten artık kirpik uzatma çabasını da bıraktım çünkü uzamıyor!
En iyisi ipek kirpik ama para yok 😊


Ocak ayında gelen PR gönderisi ⇩

DURU BAŞBAŞI BULGUR


https://elossoles.blogspot.com/2020/01/duru-basbasi-bulgur.html


Benim Ocak ayında yaptıklarım, okuduklarım, aldıklarım, izlediklerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum