RIMMEL LONDON YÜZ PALETİ

Mayıs 07, 2017


Herkese yeniden merhaba 😊
Bugün de Rimmel'ın en meşhur ürünlerinden birisi olan bu yüz paletini yazmak istedim.

Bu yıl Watsons ödüllerine aday gösterilmiş 
ama kazanamamış :(

Ürünün özellikleri ↓

İçerisinde 3 adet ürün bulunuyor.
- Aydınlatıcı
- Bronzer
- Allık

Bendeki rengi ↓

001 Golden Sands



Diğer çeşitleri ise bu şekilde ↓




Ben beyaz tenli olduğum için en açık rengini aldım.
Ten renginize göre alırsanız daha memnun kalırsınız.


Ambalajın arka görünümü ise ↓



Ben bu ürünü çok sevdim.
Bronzerı cilt tonuma cuk diye oturdu.
Çamur gibi durmadı.

Aydınlatıcısı gerçekten adınlatıcı görevini yapıyor.
Essence'ın yüz paletinde ki gibi aydınlatıcı yazdığı halde pudra değil.

Allığı da çok doğal bir pembe.
Yanaklarımı elma gibi yapmadı.

Benim tenimde duruşu ↓



Bu ürünün de tek sevmediğim yanı
simli olması !
Yani tamam aydınlatıcı da anlarım sim olmasını
hadi allığı da geçelim
ama bronzer da olmasaymış daha iyi olurmuş.
Ama yine de Terracotta ürünlerin çıkması
bu ürünün simli olmasını kötü olmaktan kurtarıyor :)


Pigmenti de gayet iyi .
Az geldiğinde artırılabiliyor.

Gün içerisinde yüzden uçma oluyor
ama
zaten ambalaj olarak çok küçük olduğu için
çantada kolaylıkla taşınabiliyor.

Ben genel olarak bu ürünü çok beğendim.
İndirimde kesinlikle alınması gereken ürünlerden birisi oldu.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum