ARKO NEM GÜNEŞ KORUYUCU YÜZ KREMİ

Mayıs 13, 2017


Herkese merhaba :)
Bugün çok uzun süre önce satın aldığım bu kremi yazmak istedim.

Yaklaşık 2 yıldır bu ürün benimle
 onun için baya bir tecrübe ettim.


Ürünün özelliklerine bakacak olursak :

- 75 ml boyunda
- 50+ spf güneş korumalı
- Hassas ciltler için uygun
- Suya dayanıklı
- Paraben-Renlendirici-Alkol içermez


İçerisinde 
E vitamini ve Aloe Vera 
bulunuyormuş.

Güneş koruması bence başarılı
Çünkü benim güneşe alerjim var.
Güneş kremi sürmediğim zaman
 cildim kızarıyor, kaşınıyor 
 sivilce gibi şeyler çıkıyor.
Bu yüzden bu krem cildimi güneşten korumayı başarıyor.


Yapısı da bu şekilde ↓



Yapısı biraz yoğun ama hemen dağılıyor.
Yüzde beyaz beyaz durmuyor.


Ancak bu güneş kreminde sevemediğim bir şey var ki
çoğu zaman bu ürünü kullanmama engel oluyor.
Cildi aşırı yağlandırması :(
Zaten yağlı ciltliyim
bu üründe üstüne tuz biber oluyor.
Cildime tereyağı sürmüş gibi oluyorum.

Bu etkisi bir tek bende bu şekilde olmadı 
tabi ki başka kişilerde de test ettim.
Ve sonuç hep aynı
cildi aşırı yağlandırdı.


Bende param boşa gitmesin diye 
ellerime
ayaklarıma 
sürerek kullanıyorum bu ürünü.

Güneş kremi arayışında olan
yağlı ciltli kişilere bu ürünü önermem.
Ama aşırı aşırı kuru bir cildiniz varsa 
bu kreme bir bakabilirsiniz.
Fiyatı da çok uygun.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum