ORİFLAME THE ONE EYELİNER

Mayıs 15, 2017



Herkese yeniden merhaba 🙋
Kendime ilk kez kalem şeklinde eyeliner aldım.
Liseden bu yana eyeliner sürdüğüm için bu konuda çok tecrübeliyim.

İlk zamanlar öğrenebilmek için göz kalemiyle sürerdim.
Sonra Avon'dan bu eyeliner'ı almıştım.



Ama fırçası çok hareket ettiği için bir türlü istediğim gibi süremiyordum.
Sonra öğrendim ki eyeliner bu şekilde yani oynar fırçalı olurmuş.
Birde dipliner dedikleri eyeliner varmış 
buda tam benim istediğim 
ucu keçeli
ve
hareket etmeyenmiş.

Daha sonra Flormar'dan gittim dipliner aldım.



Bu ürünler çok bereketli oldukları için bu ürünü 1 yıl sürekli kullandım.

Sonra Golden Rose'un dipliner'ını denedim.



Hatta bu üründen çok memnun kaldım ve bitince tekrar aynısından gittim aldım.


Son zamanlarda kullandığım eyeliner'ım ise yine Flormar'dan gel eyeliner'dı



Ama bu üründe yazın göz kapaklarıma bulaşıyor.
Bende hazır yaz geliyorken bu üründe indirimdeyken hemen aldım.

Ucu bu şekilde ↓



Keçeli
İstenildiği şekilde kullanılabiliyor.
Yani ince ya da kalın şekilde sürülebiliyor.
Bazı kalem eyelinerlar gibi kalın uclu değil görüldüğü gibi.

Rengi bu şekilde



Simsiyah mat bir rengi var.
Mesela ilk aldığım Flomar'ın bu eyeliner'ı feci şekilde parlak.
Islak ıslak duruyor.
Eski fotoğraflarıma baktığımda fark ettim tabi bu durumu.
Ama bu eyeliner'da böyle bir durum söz konusu değil.


Bu eyerliner sürüldükten birkaç saniye sonra sabitleniyor.
Akmıyor
ve
Bulaşmıyor
Yani sıcaklarda rahatlıkla kullanacağım. 
Çok mutluyum 😁

Kısacası ben Oriflame'ın bu ürününü
- Ucunun keçeli ve ince olması
- Çok kolay bir şekilde sürülmesi
- Mat ve simsiyah olması
- Akmaması ve bulaşmaması
özelliklerinden dolayı çok beğendim.

Eyeliner süremiyorsanız bu şekilde kalem formdaki eyeliner'ları denemenizi öneririm.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum