ESSENCE YÜZ PALETİ

Mayıs 03, 2017




Bugün bayadır kullandığım bu ürünü artık yorumlama zamanı geldi.
Yeterince tecrübe edindiğimi düşünüyorum.

İlk önce paletin özelliklerine değiniyim.
3 ürün 1 arada görüldüğü gibi.
Bu açıdan hem ucuz hem de pratik.
Ayrı ayrı bu üç ürünü almaktansa bir paletin içerisinde hepsinin bulunması bence çok kullanışlı.
İsteğin yere de rahatlıkla götürebiliyorsun en azından.

Bu ürünün 2 rengi bulunmakta.
Bendeki rengi
10 peach



Diğer renginde de sadece allık değiyor.
Onun rengi de pembe





Paletin içerisinde görüldüğü gibi
bronzer
allık
ve
aydınlatıcı
bulunuyor.

Aydınlatıcı diye yazmışlar üretmişler ama içerisinde bir gram sim vs. aydınlatmaya yarayan bir şey bulunmuyor. Bence direk bu ürün pudra.
Benim tenimde renklerin duruşu bu şekilde


Ürün pek pigmentli değil.
Ancak bu bence güzel bir fırsat ✌️
En azından ürünü kontrollü kullanabiliyorsunuz.
Pigmenti yavaş yavaş artırabilmek varken
lök diye yapışan allıklarla 2 saat uğraşmaktan çok çok iyidir.




Bu palette sevmediğim tek şey tabi ki pudrası 👎
Yüzümde pütür pütür duruyor.
 Swatch yaptığım fotoğrafta bile bu durumu görebilirsiniz.
Kolumda pütür pütür durmuş.
Hadi yüzüm kuru anlarımda kolumuzda kurumuş değil ya 😒


Benim genel olarak beğendiğim
ve
kullanışlı buldum bu ürünü.
Ben indirimde Kozmela'dan 11 liraya almıştım.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum