AVON ALIŞVERİŞİ

Mayıs 08, 2017




Herkese merhaba
Şimdi Avon kargom geldi.
Hazır daha kataloğun süresi bitmemişken
neler aldığımı sizinle paylaşmak istedim.
Belki bir fikir olur.



Avon'un en sevdiğim ürünleri kesinlikle parfümleri  😍
Vücut spreyleri de hem parfümü daha kalıcı yapıyor
hem de dışarıya kolaylıkla götürülebilir.
Ee bir de fiyatları çok ucuz olunca kaçırmadık.


Hepsi tabi ki benim değil.
Annem kız kardeşim ve ben ortaklaşa aldık.
Katalog fiyatı 3 adeti ➡️ 28,50




Daha sonra anneme anneler günü için hediye aldık.
Bu kitte çok ucuzdu ve annem daha önce kullanıp memnun kaldığı için
riske girmeden bu üründen tekrar aldık.


Kitin içerisinde 4 adet ürün bulunuyor.
Temizleme suyu
Gündüz ve gece kremleri
Göz çevresi bakım kremi

Her yaş grubuna göre bu kitlerden bulabilirsiniz.
+25 +35 ve +45
Bizim aldığımız +45

Fiyatı ➡️ 35.95



Daha sonra kendime 2 adet tırnak bakımı için ürün aldım.
Artık tırnaklarıma daha özen göstermeye başlıcam
özellikle ayak tırnaklarıma 😔

Kütikül Yağı


Fiyatı ➡️ 4.95

Kırılmalar için bakım yağı


Fiyatı ➡️ 6.95


Avon üyesi olduğum için bu 3 üründe hediye geldi.




2 adet göz kalemi alana makyaj temizleyici hediye veriliyordu.
Bizde yine kız kardeşimle beraber 2 tane göz kalemi aldık.


Benim aldığım renk khaki (yeşil)
Kız kardeşimin ki smokey diamond


Fiyatı 2 adet ➡️ 20.95 


Son olarak da bir tane parfüm aldım
ama 
almaz olaydım.
Kadın parfümü diye üretilmiş ama
bildiğiniz erkeklerin tıraş losyonu gibi kokuyor.
Babam alırsa ona vereceğim :D


İçerisinde 
Kuş üzümü
Şakayık
Amber
notaları bulunuyormuş.

Fiyatı ➡️ 20.50


Alışverişim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.



Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. avonun asansörlü göz kalemlerini ve parfümleri çok seviyorum güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum :) Çok teşekkürler canım benim :)

      Sil