FARMASİ BB KAPATICI

Nisan 29, 2017



Herkese merhaba 😊
Çok şükür artık yaz gelmeye, günler uzamaya başladı 🙏
Bende bu bereketli Cumartesi günün de
en sevdiğim markalardan olan Farmasi'nin bb kapatıcısını yazmaya karar verdim.
Otur otur canım sıkıldı 😋

Farmasi'nin en meşhur ürünlerini galiba
bb kremi ve bb kapatıcısı
Birçok ünlü bloggerda bu ürünleri görebilirsiniz yani.

Benim de bb kremi hakkında ki yorumlarımı okumak isterseniz ⬇️


Gelelim kapatıcısına
Bu ürünü de bayadır merak ediyordum
geçen aylarda baya baya düşük fiyata sonunda alabildim ❤️
İyi ki de almışım
Gerçekten en sevdiğim kapatıcım oldu.

Ucu bu şekilde ⬇️



Yine bb kremde olduğu gibi 2 renk alternatifi var
- Açıktan ortaya
- Ortadan koyuya
şeklinde.

Bendeki rengi light to medium



Ürünün vaadleri ise şu şekilde ↓

Özel geliştirilmiş formülü ile yoğun bir nemlendirme sağlarken
 orta derecede kapatıcılığıyla her kullanım sonrası daha aydınlık bir görünüme kavuşmanızı sağlar. İçerdiği SPF 15 koruma faktörü ile
 cildi zararlı güneş ışınlarına karşı korur. 
Kullanımı kolaylığı sağlayan özel aplikatörüyle göz çevresindeki koyu halka görünümünü kapatır. 
Torba görünümü ve ince çizgi görünümünü azaltmada etkilidir.


Benim göz altlarım küçüklüğümden beri aşırı aşırı mordur.
Bu yüzden hiçbir kapatıcı altına corrector uygulamadan
morluklarımı tamamen silip süpüremez.
Ama yine de kapatıcılığı orta seviyede bir ürün.
Bazen corrector uygulamadan bile bu ürünü kullandığım zaman güzel sonuçlar alıyorum.

Rengi bu şekilde ⬇️



Bana biraz beyaz kalıyor ama bu beyazlığı da seviyorum.
Daha aydınlık canlı gösteriyor göz altlarımı

Yapısı pudralı ama aşırı pudralı değil Allah'tan 😄
Nefret ediyorum kapatıcıların pudralı olmasından.
Çünkü bende pütür pütür duruyor.
Bu üründe böyle bir sorum yaşamadım.
Birazda bu yüzden sevdim diyebilirim.


Ama bu üründe öyle bir maharet var ki şimdiye kadar hiçbir kapatıcı için bunun söylendiğini duymamıştım.

Bu kapatıcı evet evet bu kapatıcı
Göz altındaki çizgileri yok ediyor.
Tabi çukur gibi olanlardan bahsetmiyoum
İnce çizgileri yok ediyor.
Hatta bu ürünü sipariş verdikten sonra gelmesini beklerken bir blogger arkadaşımda
aynı bu etkisini yazmıştı.
Tabi bende bilmiyorum tepkim direk "çüş o kadar da değil yani " olmuştu.
Ama gerçekten de böyle bir etkisinin olması beni çok şaşırttı.

Benim bittikçe tekrar alacağım ürünlerden birisi oldu anlayacağınız.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum