AVON'DAN YENİ PARFÜMLER

Nisan 22, 2017



Geçen ay Avon kataloğundan aldığım ürünler geçen günlerde geldi 😍
Pek fazla ürün almadığım için buradan paylaşma gereksinimi duymadım.
Ama parfümlerimi paylaşacağım.

Daha önceki Avon parfümlerim ile ilgili yazıyı okumak isterseniz ↓


Hemen hangi parfümleri aldığıma geçelim 😊


İlk olarak Celebre parfümün paketini yapmışlardı. 
- Celebre parfüm
- Celebre rol-on
ve
- maskara'dan oluşan bir paketti.
Bende fırsatı kaçırmadım tabi ki 😊

Celebre parfüm bana göre pek kalıcı değil
ama
kokusu çok hoşuma gidiyor.



İçerisinde ↓
- Su meyveleri
- Beyaz şeftali
- Çiçek
notaları bulunuyor.



Daha sonra bir parfüm alana ikinci 1 tl diye bir kampanya yapmışlardı.
Bizde kız kardeşimle fiyatını 2'ye bölüp 
Avon Soft Musk Vanilla parfümünü aldık.


Bu parfümü yeni çıkarmış galiba 
ve
iyi ki de çıkarmışşşşş 
Yok böyle bir parfüm
Kokusu
ve 
kalıcılığı  
ha-ri-ka
2 gün üzerimde kaldı resmen

İçerisinde ↓
- Yasemin
- Vanilya
- Misk
bulunuyor.


Brazil Beat parfümünü de baya merak ediyordum.
Ama parfümünü almak istemedim.
Vücut spreyini aldım.
İyi ki de böyle yapmışım.
Kokusunu pek beğenmedim :(


İçerisinde ↓
- Nilüfer
- Misk
- Portakal
aromaları bulunuyor.



Avon Luck parfüm de hediye geldi.
Kokusu bu parfümün de harikaa
Kalıcılığı da yine muazzam


İçerisinde ↓
- Turunçgil
- Böğürtlen
- Beyaz çiçek
notaları bulunuyor.

O değil de kutusu çok güzel değil miiiii 😍




Geçen ay Avon alışverişim de aldığım parfümler ise ;


İmari parfüm

İçerisinde ↓
- Turunçgil
- Yasemin
- Vanilya



Perceive parfüm

İçerisinde ↓
- Beyaz biber
- Sarı frezya
- Gardenya

Avon alışverişi yazımı okumak isterseniz ↓


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

2 yorum