--ESSENCE STAY NATURAL CONCEALER--

Nisan 26, 2017




Herkese merhaba
Bugün uzun zamandır kullanmadığım bu ürünü kullanıyım dedim
Yazık dedim o kadar aldık bir kenara attık dedim
Demez olaydım
İntikam mı aldı nedir bilemedim vallahi

Bu ürünü aslında 2. alışım.
İlk kez İstanbul'dayken düğün için almıştım
ve
çok severek kullanmıştım.

Sivas'ta da Essence markası satılmıyor
geçenlerde bu ürünü internette gördüm ve tekrar aldım.
Meğersem koyu ton almışım :(
Bendeki rengi
Soft Sand 02

Bende ki duruşu bu şekilde ↓



Yapısı mı değişmiş anlamadım
Aşırı pudralı
ve
hemen dağıtılmazsa sabitleniyor.




Dağıttım zaman ↓





Söylediğim gibi yanlış renkte almışım
tenimde turuncu turuncu duruyor.
Bende corrector şeklinde kullandım bugün
Aslında ilk önce normal normal göz altlarıma
sivilce izlerime bir güzel sürdüm.

Daha sonra aynada bir baktım kapatıcıyı sürdüğüm yerler
turuncu kırmızı karışımı bir renk :(
Bende üstüne başka bir kapatıcı sürdüm 
ve
harika oldu.
Mor göz altlarım resmen silindi


Fırçası da bu şekilde ↓



Alttan döndürmeli bir ürün.
Bugün kullandığım şekliyle beğendim
ama eğer vaktim yoksa pekte elimin gideceği bir ürün değil.
Bu şekilde çok uğraştırıyor.
Ayrıca gün içinde de tazelemek gerekiyor.
Bugün üstüne başka bir ürün sürdüğüm için uçmadı
ama önceden kullandığım zamanlarda ürün gün içinde yok oluyordu.





Bu yazıları da okumalısın

0 yorum