ORİFLAME TENDER CARE

Nisan 17, 2017



Herkese merhaba
Bugün Oriflame'ın en meşhur ürünlerinden birisi olan
Tender Care hakkında birkaç bir şey yazacağım. 

Kullanım yerleri :
- Yüz 
- Dudak
- Vucüt
- Makyaj malzemelerinin pigmentini artrmada
- Tırnak etleri
gibi gibi birçok yerde kullanılabilen bir ürün 


Ürünün görünüşü bu şekilde ↓



Yapısını vazeline benzettim.
Nemlendirme özellikleri aynı

Ben dudaklarım ve tırnak etlerim için kullanıyorum.
Bazen de pigmenti az olan farlarımın renklerini 
daha iyi alabilmek için fırçaya sürüyorum.
Bu şekilde daha başarılı sonuçlar alabiliyorum.


Bendeki çeşitleri :

Sarı renk → Bal özlü
Fuşya Pembe → Gül özlü
Mor → Frenk Üzümü özlü
Açık Pembe → Kokusuz

İçlerinden en çok 
kokusuz olanı ve mor yani frenk üzümlünün kokusunu sevdim.
Yapıları bana hepsinin aynı gibi geldi
Bence değişen tek şey kokuları

En sevmediğim de sarı yani ballı olan 
Kokusu bana mobilya cilası gibi geldi 😄


Kavanoz şeklinde olması ilerleyen zamanlarda ürünü alırken biraz zorluk çıkarsa da
gerek yapısıyla gerekse dış görüşüyle çok başarılı bir ürün
Ürün bittikten sonra da kutularını atmadım 
süs niyetine dolabımın üstüne koydum. 


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum