EVESHOP KURBAN BAYRAMI ALIŞVERİŞİM

Eylül 05, 2017

Merhaba 😊
Sonunda bayram bitti. Allahım ne kadar uzundu böyle , bitmek bilmiyor. Hayır 10 gün ne tatili veriyorsunuz zaten memurlar akşama kadar tatil yapıyor birde 10 gün tatil verip daha da tembel bir millet oluyoruz. Biz tatile gitmedik babam tabiri caizse camış gibi 10 gün boyunca evde yattı dışarı adımını bile atmadı. Bir şey yapacağınız zaman erkeklere değil kadınlara da danışılsa keşke. Kadınların başına bela valla bu kocalar.
Sanki herkes tatile gidiyor da turizm canlansın diye tatil veriyorsunuz.
Neyse çok sinirlendim yine asıl konuya döneyim bari😄

Bayram da her yerde indirim vardı. Zaten ortalığı yakıp yıktılar kesin duymuşsunuzdur. Eveshop'ta da  çoğu markada %50 'ye varan diyor da %40 'ı geçen bir indirim yoktu. Kargo bedava olması içinde indirim kuponu vermişlerdi. Bende değerlendirmek istedim. Aslında daha çok ürün almak istiyordum ama param yoktu 😄


Bu şekilde çok tatlı bir kutu içerisinde geldi.




Ürünlerin kırılmaması için böyle kağıtlara sarmışlar ki çok iyi düşünülmüş. Umarım diğer markalar da bu firmadan biraz örnek alırlar özellikle de Kozmela sitesi. Kışın bu siteden birkaç ürün almıştım pudram kırık gelmişti. Hiçbir koruyucu ürünle de sarmamışlardı. Normal bir şey kırılması kırılmasa tuhaf olurdu.








Technic markasını daha önce hiç duymamıştım. Eveshop'a da yeni gelmiş sanırım. Uygun fiyatlıydı benimde ihtiyacım olan ürünlerdi bende 2 parça bir şey aldım. Bayram indirimlerinden aldıklarım sadece bu iki ürün oldu. Zaten her ay bir bahaneyle indirim yapıyorlar çokta şey yapmamak lazım 😄

İlk olarak kontür paletini aldım.



%40 indirimli fiyatı 16 liraydı. Normal fiyatı ise 24.90 tl
İçerisinde 8 farklı renk barındırıyor. Her renk mevcut. Henüz açıp pigmentine falan bakamadım ama yakın zamanda kullanıp bloğumda yazacağım.
Bu ürünün allık ve aydınlatıcı versiyonları da var. Buradan bakabilirsiniz ↓
http://www.eveshop.com.tr/Technic/allik-paleti-colour-fix-blush/
http://www.eveshop.com.tr/Technic/aydinlatici-palet-colour-fix/

Diğer bir aldığım ürün ise far bazı.



Bendeki mat bitişli. İndirimli fiyatı 6 TL'ydi. Normal fiyatı ise 9.90 tl
Bir tane de parlak bitişli far bazı var. İkisi arasında baya gidip geldim ama büyük bir risk alıp mat bitişli aldım. Umarım daha önce aldığım Avon far bazı gibi göz kapaklarımı pütür pütür yapmaz.

Benim alışverişim bu şekildeydi. Gönül isterdi ki daha çok ürün almak ama cüzdanım bu sıralar kan kusuyor 😄 Allah kimseyi parasız bırakmasın diyorum ve yazımı burada sonlandırıyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
 Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

2 yorum

  1. Moralini bozmak istemem ama far bazi konusunda felaket dediler bende sepete eklemistim :/ kaldirdim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi 😔 Almış oldum artık Allah'tan ucuza aldımda kötü olsa da fazla üzülmem 😋

      Sil