AY SONU SOHBETLERİ - MART - 2020

Nisan 06, 2020


Merhaba 😊
Mart ayı Korona virüsü etkisiyle sönük geçti sayılır.
Ama buna da şükür Nisan Mart ayını da aratacak gibi.
Virüsün yayılma hızı azalacağına her gün artıyor.
İnşallah tez zamanda bu kötü günler geçer.


Mart ayında okuduğum kitaplar ⇩
Bu ay 3 kitap okuyabildim.

İlki
TUTUNAMAYANLAR - OĞUZ ATAY



Bu kitabı 2. kez okudum.
İlkinde yarım bırakmıştım, Mart ayında tekrar okumak istedim.
Ve kitabın içeriğinden çok yazara hayran kaldım.
Sen o kadar şeyi düşünüp, nasıl yazdın be adam.
Kafası gerçekten zehir gibiymiş.
Bu yüzden ölmesi beni pek şaşırtmadı.
Ve kesinlikle yazar kendi hayatını yazmış bu kitapta.
Ama ben bu kitapta geçen hiçbir karakteri sevemedim buna Turgut Özben'in çocukları da dahil.
Neden bilmiyorum hiçbir karakterle yakınlık kuramadım.
Hepsine bir kızgınlığım, kırgınlığım var.


KARANLIĞIN YÜREĞİ - JOSEPH CONRAD



Bu kitap Instagram'da Rory Gilmore Kitap Kulübü'nün seçtiği kitaplardan birisiydi.
Kulübü fazla takip edemiyorum ama öyle bir esti bu kitabı gördüm bende kütüphaneden alarak okudum.
Yazardan okuduğum ilk kitap oldu.
Yazarın dilini çok sevdim.
Sanki bana birebir anlatıyormuş gibi tuhaf bir zevk aldım.
Kitabın konusu;
Gizemli Kurtz'u bulmak için görevli oldukları ticaret şirketinin Belçika Kongosu'ndaki şubelerine yolculuk eden Marlow, karanlığın çöktüğü bu coğrafyada ummadığı dehşetlerle karşılaşır. 
Marlow, Kurtz'a doğru ilerlerken, medeniyete ve kendisine olan güveninin parçalandığını da fark eder. Roman hem dönemin değer yargılarını hem de emperyalizmin meydana getirdiği tahribatı resmediyor.

Keşke şu Kurtz'un düşüncelerini, fikirlerini, hayatını birazda olsa kitapta okuyabilseydik! 
Bunun dışında romanda barbar insanın barbar Avrupa'nın yaptıkları dışında bir sorun yok!


ATLARI BAĞLAYIN GECEYİ BURADA GEÇİRECEĞİZ - MELİSA KESMEZ



Öykü kitabı okumayı sevmiyorum aslında ama bu kitap ile bu türe biraz yakınlaştım sayılır.
Belki de kitabın ve yazarın çabasız, sade, gösterişsiz oluşundandır, bilemiyorum.
Kitapta bazı öyküleri sevmesem de genel olarak sevdiğim bir kitap oldu.
Ama yazar aşırı alkole takmış durumda.
Sürekli içki içki içki.
Bu kafayı değiştirse iyi olur.
Ergen edebiyatına kaçmasına ramak kalacak yoksa!


Mart ayında izlediğim dizi ⇩


RIVERDALE
4. SEZON



4. sezon hâlâ yayınlandığı için yavaş yavaş izliyorum ama bu sezon aşırı sıkıcı gidiyor.


ÖĞRETMEN

Ben diziye başlarım ve dizi ara verir.
Allah ne diyeyim Korona!
Dizi izlettiriyor valla kendisini.
Tek sıkıntım şu mal çocuk.
Şu çocuk dayak yedikçe bir haz alıyorum yok böyle bir şey 😎
Ben dövsem bu kadar rahatlamam.
Fotoğrafta ortadaki maldan söz ediyorum 👇



Mart ayında izlediğim belgesel ⇩

KORONA VİRÜS: SESSİZ KATİL



YouTube üzerinden aşağıdaki linke tıklayarak belgeseli izleyebilirsiniz ⇩
https://www.youtube.com/watch?v=DbSzi1HfO0I


Mart ayında bitirdiğim ürünler ⇩



Benri Makyaj Temizleme Mendili
Bu üründen memnun kaldım.
Hem ucuz hem de işlevini başarıyla yerine getiriyor.

Himalaya Diş Macunu
Dişleri beyazlatmada başarılı.
İndirimde yakalarsam tekrar alırım.

Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu
Kokusu dışında hiçbir sorunu yok.
Zeytinyağlı ürünlerin kokusunu hiç sevmiyorum.
Tekrar almam.


Mart ayında gelen PR gönderisi ⇩

BIOBLAS BOTANICOILS SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI HİNDİSTAN CEVİZLİ ŞAMPUANI 




Benim Mart ayında yaptıklarım, okuduklarım, izlediklerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum