KLASİK OKUR KİTAP KULÜBÜ OCAK KİTABI - DEĞİŞİM -- MO YAN

Ocak 21, 2020


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Klasik Okur kitap kulübünün Ocak ayı kitaplarından birisi Mo Yan'dan Değişim.
Ben Mo Yan ile Saydam Turp kitabıyla tanışmıştım.
Yazara alıştığım için bu kitabı daha rahat okudum.
Sanki Saydam Turp kitabından bir öykünün devamını okuyormuşum gibi geldi.


Yazar bu kitabında kendi hayatını öyküleştirerek anlatıyor.
En sevdiğim kısım küçüklüğünü anlattığı bölümdü.
Köylerinde şoför olan Lu Wenli'nin babasının kullandığı araba ve kendisi bütün köyün çocuklarının hayran kaldığı, büyüyünce onun gibi olma hayali kurdukları gerçek mi hayal mi olduğu anlaşılmayan güzel bir hayat hikayesiydi.

Bana göre Mo Yan büyüyünce kitabın biraz tadı kaçtı çünkü çok sıradan bir hayatı vardı yazarın.
Ama sonlara doğru tekrar güzelleşti.


Ben yazarın okuduğum ilk kitabını pek sevmemiştim ama hemen sonrasında bu kitabı okuyunca o kitabı da sevdim 😋


Benim kitap hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi.
Ayrıca kitabın kapağına da bayıldım.
İnsanın içini açan çok güzel bir tasarım olmuş.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum