2020 HEDEFLERİM

Ocak 17, 2020

Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Bu yıl hedeflerimi biraz geç belirledim.
Sebebi ise yeni yıla hasta girmem oldu.
Canım hiçbir şey yapmak istemedi.
Zaten öyle uçuk kaçık hedeflerimde olmuyor.
Mesela yurt dışına çıkmak istiyorum diye hedef koysam param yok nereye gideceğim 😃
Benim hedeflerim hep kitap, film, dizi üzerine.


2019 yılı hedeflerime bakmak isterseniz ⇩
https://elossoles.blogspot.com/2018/12/2019-hedeflerim.html

2018 yılı hedeflerime bakmak isterseniz ⇩



Bu yıl 52 kitap okuma hedefi koydum kendime.
Geçen yıl kitap hedefime ulaştım hatta aştım bile.
Bu yıl sayıyı azalttım çünkü biraz farklı şeylerde yapmak istiyorum.

Geçen yıl ki gibi şu kadar klasik okuyacağım yok şu kadar bilim kurgu okuyacağım şeklinde sınırlandırmadım kendimi. Çünkü bu hedeflerimin hiçbirini gerçekleştiremedim.
Sadece şu şekilde bir karar aldım.
Goodreads uygulamasında okumak istiyorum bölümüne kaydettiğim kitapları okuyacağım.



⇒ Her ay 1 belgesel izleme
Geçen yıllarda her hafta 1 belgesel izleme hedefi koyuyordum kendime ama bu hedefimi de bir türlü gerçekleştiremiyordum.
Artık daha realist olup bu hedefimi aylık yaptım.
Bir yılda 12 tane belgesel izlemiş olacağım.
 Hiç izlememekten iyidir.


⇒ Her ay 1 dizi izleme
Bu hedefimi gerçekleştirebildiğim için bu yılda aynı hedefi koydum.
Geçen yıl güzel diziler izledim.
Bakalım bu yıl neler izleyeceğim 😊


⇒ Her hafta 2 film izleme
Bu hedefimde geçen yıl ki ile aynı.
Her hafta dünya kadar film gösterime girerken bu sayı az kalıyor ama yapacak bir şey yok.



Benim 2020 hedeflerim bu şekilde.
Umarım güzel bir yıl olur.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum