KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ - OKULA DÖNÜŞ

Eylül 08, 2018

Merhaba :)
Okullar açılıyor. Her yere bir dolu kırtasiye malzemesi geldi :)



Bende kendimi fazla kaybetmemeye çalışarak ihtiyacım olan olabilecek birkaç ürün aldım. Bunun da yazısını yazmak istedim. Çünkü bloğumda kırtasiye alışverişi tarzında bir yazı bulunmuyordu.
Gönül isterdi ki daha çok ürün alıp bu yazıyı daha da zenginleştirmek ama ne yazık ki hem okulum yok hem de param :D :D

İlk olarak Şok marketten birkaç malzeme aldım.


Bu defterler hem dış görünüşleriyle hem de fiyatlarıyla beni kalbimden vurdu :)
A5 boyutundalar ve 40 sayfalar
Fiyatı → 0.95 TL


Kardeşimle kendime bu uçlu kalemlerden aldım.
Fiyatı → 1.95 TL



Son olarak da Şok marketten boyama kitabım için Pritt'in bu 12'li keçeli kalemlerinden aldım. Aslında Faber Castell'in keçeli kalemlerinden almak istiyordum ama malum dolardan dolayı fiyatları uçmuş bende bu markadan aldım ama bu kalemler sayfanın arkasına geçiyor.
Fiyatı → 7.45 TL


Daha sonra A101 marketten 3 adet ürün aldım.



Bu A4 boyutunda 96 yaprak defteri aldım.
Fiyatı → 2.45 TL


Bu not defterinden aldım. Her yıl bir tane not defteri alıyorum, bir yıl boyunca da bana yetiyor :)
Fiyatı → 1.25 TL


Ve yine boyama kitabım için bu kuru boyalardan aldım.
Fiyatı → 3.45 TL

Benim A101 ve Şok marketten yapmış olduğum kırtasiye alışverişim bu şekildeydi. Yeni eğitim öğretim yılı herkese hayırlı uğurlu olsun inşallah :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. çok güzel canım güle güle kullan bende kırtasiyeye şok ve a101'den alacağım ..

    YanıtlaSil