POLİSİL VE DUŞSİL TEMİZLİK ÜRÜNLERİ

Haziran 25, 2021


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Daha önce Polisil hijyen ürünleri hakkında bir yazı paylaşmıştım.
Aşağıdaki linke tıklayarak yazımı okuyabilirsiniz.

Sağolsunlar denemem için diğer ürünlerini de göndermişler.
Buradan tekrar çok teşekkür ederim.

Anladığıma göre firmanın bünyesinde POLISIL, DUŞSİL VE MAXIL markaları bulunuyor.
Polisil ve Duşsil'in bütün ürünlerini denemiş olduk bir tek Maxil'in ürünleri kaldı.
Maxil'in 2 tane çok amaçlı ürünü var.

Maxil Instagram sayfası 👇
Onları da alırsak temizlik işi 5 saniye falan sürecek inşallah 😁

POLISIL ÜRÜNLERİ 👇


POLISIL MERMER CİLASI

Mat ve donuk mermer yüzeylere canlı bir görünüm kazandırıyor.
Su lekeleri, çizilmeler, beyazlanma ve kararmaları yok ediyor.
Sihirli bir ürün gerçekten.



500 ml
Güç uygulamadan bulaşık süngeri ile bile işe yarıyor.




POLISIL BORU AÇICI


Saç, sakal, kıl, sabun artıkları ne varsa kökten temizliyor.
Yok böyle bir etki.


POLISIL METAL PARLATICI


Hayatta en sevmediğim şey takılarımın kararması, yeşillenmesidir.
Çok şükür Polisil metal parlatıcı ile bu sorundan kurtuldum.
Daha önce başka çok bilinen bir markanın bu tarzda bir ürününü kullanmıştım ama hem işe yaramamıştı hem de beyaz beyaz kalıntılar bırakmıştı.
Polisil metal parlatıcı ile bu sorunları asla yaşamadım.
Bütün takılarım ilk aldığım günkü gibi oldular.


Polisil ürünleri Migros ve Koçtaş mağazalarında satılıyor.
 
Polisil Instagram sayfası 👇


DUŞSİL ÜRÜNLERİ 👇


DUŞSİL DUŞAKABİN TEMİZLEYİCİ


Bu ürün ne kadar gerekliymiş ya gerçekten kullanınca anladım bunu.
Lavaboda asla çıkmayan su lekeleri vardı, bu üründen iki fıs sıktım, biraz ovaladım ve
 5 dakika ya bekledim ya beklemedim su tuttum, kuruladım ve mis!
Parıl parıl oldu. Ne su lekesi ne kireç hiçbir şey kalmadı.
Efsane bir ürün mutlaka alın kullanın.



DERZSİL DERZ TEMİZLEYİCİ


Sivas'ın suları aşırı aşırı kireçlidir.
Ne kadar çamaşır suyuyla temizlesen de kireç oluşumu, fayans aralarının sararması kaçınılmaz oluyor.
Derzsil ile bu sorundan da kurtulduk.



KÜFSİL KÜF TEMİZLEYİCİ


Küf ve pas için kullanılan yine harika bir ürün.
Kokusu çamaşır suyu gibi.
Renkli duvarlara denemedim ama tavanda oluşan küfleri yok etti ve beyazlattı.
Belki duvarın rengini açabilir.
Kullanmadan önce küçük bir yerde denerseniz daha iyi olabilir.



Duşsil ürünleri Migros ve Rossmann'larda satılıyor.


Duşsil Instagram sayfası 👇



Benim ürünler hakkındaki düşüncelerim bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için sizlere
ürünlerini gönderdikleri için Polisil ve Duşsil'e teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum