DERMOKİL ÜRÜNLERİ

Ağustos 27, 2021

Merhaba 😊

Dermokil markasından ihtiyaç alışverişi yapmıştım. Fiyatları uygun olunca bir şans vermek istedim.
Daha önce bu markanın sadece kil maskesini alıp kullanmıştım.


Her yerde satılan, kolaylıkla bulunabilen ve uygun fiyatlı bir marka.
Türk malı ve Sivaslı bir hemşehrimin markası 👍

DERMOKİL YÜZ TEMİZLEME JELİ


Tüm cilt tipleri için uygun bir temizleme jeli.
Sabun içermiyor.
Köpürmüyor su gibi bir yapısı var.
Koku çok fazla yok rahatsız etmiyor.
150 ml 


Benim cilt tipim yağlı ürünün kirden, yağdan cildi kurutmadan arındırmasını sevdim.
Cildi rahatlatıyor.
Tek sevmediğim yanı çok akışkan olması ve çok fazla ürün gelmesi.
Bu yüzden çok çabuk bitecek bir ürün.

DERMOKİL TONİK


2 çeşit toniği var bu markanın.
Normal ve yağlı ciltler için 
Bende ki yağlı cilt için olanı.
200 ml

Aşırı parfümlü bir tonik.
Öyle ki sürdüğümde burası ne kokuyor diyor çevremdeki insanlar 🙍
Gözeneklere bir etkisini göremedim.
Cildin yağlanmasını da engelleyemiyor ne yazık ki.
Bitince tekrar almam.

DERMOKİL AKNEJENİK CİLTLER İÇİN MASKE


Bu maskenin özelliği siyah gözenek porlarını azaltmakmış.
Kokusu biraz tuhaf ama ben seviyorum 😅
75 g
Yapısı bu şekilde 👇


    İlk sürüşte cildi biraz yakıyor ama sonrasında ciltte herhangi bir kızarıklık olmuyor.
Cildi çok fazla kurutmuyor.
Sivilcelere, siyah noktalara pek faydasını göremedim ama pürüzleri yok ediyor gerçekten.


Benim Dermokil markasının ürünleriyle ilgili düşüncelerim bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum