IMAN OF NOBLE SERUMLAR

Haziran 24, 2021


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Son dönemlerin en popüler ürünlerinden olan serumlar pek çok kişinin cilt bakım rutinlerine girdi.
Benim cilt tipim yağlı olduğu için kat kat ürün sürmekten kaçınıyorum.
Serumları da nemlendirici yerine sürüyorum bana yetiyor açıkçası.

Iman of Noble markasını ilk kez Trendyol'da gördüm.
Fiyatları da çok uygundu ama artık her saniye zam yapıldığı için benim aldığım fiyatı çok geçti.


Ürünler -inanırsanız- cruelty free
pompa kapaklı 
ve
30 ml


C VİTAMİN SERUMU 


C vitamini serumu;
sivilce ve sivilce izleri için,
cildin nem oranını dengelemesi için,
cilt tonunu eşitlemesi için,
solgun cildi canlandırması için kullanılıyor.


Iman of Noble C vitamini serumunun bence kokusu kötü.
Sigara gibi kokuyor cilde sürdükten sonra.
Uzun bir süre de bu koku gitmiyor.

Ürün gündüz kullanımına uygun fakat ben gündüz cildime uyguladığım da bende sivilce çıkardı.
Akşam uyguladığım da ise sivilceleri söndürdü.
Nasıl iş anlamadım ama ben hep akşamları uyguladım.

Lekelerde bir ton açılma sağladı ki bu büyük başarı bence.
Sadece akşam uyguladığım bir ürün hem sivilcelere iyi geldi hem de lekelerin rengini açtı.


İçerik işlerine hiç bulaşmadığım için içeriği temiz mi, cilde zararlı bir ürün var mı bilmiyorum ama 
ben üründen memnun kaldım. 
Dermaroller ile kullanılırsa cilde etkisi daha da artar ama 
dümdüz kullanıldığında bile işe yarayan bir ürün.
Uygun fiyata düşerse tekrar alırım kesinlikle.


YABAN MERSİNLİ SERUM


Serumun vaatleri:
Güçlü anti-Oksidatif özellikleri ile nemsiz kalmış ciltte nemin tutunmasına yardımcı olur. 
Dünyanın 10 süper gıdasından biri olarak sıralanan yaban mersini kuru cildinize iyi gelir. 
İçerdiği zengin mineraller ve vitaminler ile temiz bir cilde sahip olmanıza destek olur. 
Yaban mersinli serum, cildin alt katmanlarına inerek yoğun nem sağlamaya yardımcı olur. 
Kolajen üretimini destekleyerek ince çizgileri yok, sarkmaları önler.


Kokusu içerisinde yaban mersini olduğu için çok güzel.
Ben sadece gündüzleri uyguluyorum.
Sivilce çıkarmadı ve yağ dengesini çok güzel sağlıyor.
Cilt tipim yağlı olduğu için 2 saatte hemen cildim yağlanır ama bu ürün sayesinde bu süre çok uzadı.


Kolajen üretimini desteklediğini söylediği için almıştım ama tekrar almam bu serumu.
Benim için pek bir özelliği olmayan bir serum oldu.



Benim Iman of Noble serumlar hakkındaki düşüncelerim bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum