WATSONS ALIŞVERİŞİ

Mayıs 24, 2018



Merhaba :)
Dün Primemall avm'ye gittim. Watsons'dan küçücük bir alışveriş yaptım :) Bayadır da blog yazısı yazmıyordum bari alışverişimi yazıyım dedim :)
Watsons binlerce üründe 2. si 1 tl diye bir kampanya başlatmış. İki kişi aynı üründen almak istediğinde gayet mantıklı oluyor. Kampanya 31 Mayıs'ta bitiyormuş haberiniz olsun.


Ben bayadır kağıt maske almak istiyordum. Diğer maske çeşidini kullanmak biraz zahmetli geliyor. Sür beklet sonra durula. En azından kağıt maskelerde cilde sürme ve durulama gibi durumlar yok. Maskeyi cildinize yerleştiriyorsunuz 15-20 dakika bekletiyorsunuz ve süre dolunca maskeyi çıkarıp ciltte kalanları cildinize yediriyorsunuz ve işlem bitiyor :)
 Watsons'da da bissürü maske çeşidi varmış. Daha önce hiç bakmamıştım. Maskelerde de 2. si 1 tl kampanyası vardı. Bende 4 tane attım sepete.
Fiyatları → 4.99
İndirimli 2 tanesi 1 tl oldu.


Diş tellerim takıldığından beri de ağız bakım suları vazgeçilmezim oldu. Bayadır da indirimde yakalayıp alamamıştım. Watsons'da 10 liralık alışveriş yapana ağız bakım sularını 5.99'a düşürünce bu üründe benimle beraber eve geldi :)
Dün gece kullandım ağzı asla yakmıyor ama tadı biraz kötü geldi. Yine bu ürününde 2 çeşidi bulunuyor. Aslında bir 10 liralık daha alışveriş yapıp diğer çeşidinden de alıyım dedim ama kocaman mağazada bir şey bulamadım alacak :D Belki haftasonu indirim yaparlarsa gider tekrar bu üründen alırım. Boyutuna göre aşırı ucuz oluyor. Ürün 750 ml. Dışarıda bu fiyata ancak 500 ml'likleri bulabiliyoruz oda indirime yılda 1 kere falan koyuyorlar.

Benim Watsons'dan aldıklarım bu şekildeydi. Yine bir ihtiyaç alışverişi oldu ama çok da güzel ve ucuz oldu :) Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur :)

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum