-- WET N WİLD VS. ESSENCE --

Temmuz 11, 2017



Yeni bir yarışma ile herkese merhaba :)
Bugün
* ikisi de çok uygun fiyatlı
* her yerde bulunan
bu 2 ürününün karşılaştırmasını yapacağım.

O halde hemen başlıyorum ↓

- Fırçalarının şekli :


Görüldüğü gibi
sol tarafta ki Wet n Wild 'ın fırçası
sağ tarafta ki Essence'a göre bir tık daha uzun.
Bu bende bir sorun oluşturmadı.
İkisinin sürümü de gayet rahat.

Wet n Wild'ın fırçası Essence'a göre bana biraz sert geldi.
Essence'ın fırçası öyle yumuşak ki insanın sürdükçe süresi geliyor :)

Wet n Wild'ın fırçasına fazla ürün geliyor.
Kullanmadan önce fırçasını kenarlarına sürerek fazla gelen ürünü temizlemek gerekiyor.
Yoksa kaşlarda beyaz beyaz tortular oluşuyor.


- Sabitleme :

Kaşları sabitleme görevinde
 kesinlikle %100
Wet n Wild başarılı.
Sabah sürüyorum akşama kadar kaşlarım
Nuh diyor peygamber demiyor :D
Öylece duruyor bir gıdım oynamıyor aşağıya düşmüyor.
Ama Essence öyle mi
sürdün mü
sürmedin mi
pek belli olmuyor.


- Sertleştirme :

Wet n Wild tabi ki daha güçlü bir ürün.
Sabitleyebilmek için  kaşları baya bir sertleştiriyor.
Essence daha yumuşak yapıda.
Kaşları sertleştirmiyor
ama
bu yüzden de kaşları sabitlemiyor.
İlk sürüldüğü zaman kaşları sertleştiriyor ama birkaç saat sonra uçuyor.


- Dökülme sorunu :

İki üründe de kaşlarımda
 herhangi bir dökülme yaşamadım.


- Kirlenme :

Wet n Wild içinde bence Uhu olduğu için bu kadar çok beyazlaştı ve kirlendi.
Essence'da kirlendi ve birazcıkta beyazlaştı ama bir Wet n Wild kadar olmadı.



Ben iki markadan da yüzde yüz memnun kalamadım.
Essence tam istediğim gibi sabitlemiyor
Wet n Wild'da ise kaşlarımda beyaz beyaz tortular oluşuyor.
Çoğu blogger arkadaşımdan da bu beyazlaşma sorununu duydum.

Zaten Wet n Wild'ın bu ürününün içeriğinden biraz şüpheliyim.
Kokusu bana Uhu yapıştırıcıyı anımsatıyor.
Aynı onun gibi kokuyor.





Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum