BİTEN ÜRÜNLER (NİSAN-MAYIS-HAZİRAN) 2017

Temmuz 04, 2017




Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba :)
Ramazan ayıydı bayramdı sınavlarımdı derken baya bir yoruldum.
Çok şükür okulum bitti :)
Öyle hafifledim ki kendimi kuş gibi hissediyorum.

Bitenler yazısı da birkaç gün aksadı ama kendime biraz tatil verdim
her şeyden birazcık uzaklaşmak iyi geldi.

3 ayda bir bitenler yazısı yazıyorum.
Daha önceki bitenler yazımı okumak isterseniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/04/i-biten-urunler-i-ocak-subat-mart.html

Neyse lafı uzatmadan hemen hangi ürünleri bitirmişim yazmaya başlıyorum.


Bakım ürünlerinden ↓



- Platonik Sir Ağda Bantları 


Bu ürünün yorumlarına
buradan ulaşabilirsiniz ↓



- Avon Ayak Spreyi

Bu ürün hakkında fazla bir şey yazmaya gerek yok aslında çünkü satıştan kaldırıldı.
İlk aldığım zaman kokusu, ayakları serinletmesi çok hoşuma gitmişti.
Ama daha sonra bozuldu galiba kokusu ağırlaştı bende çöpe attım.
Bir daha böyle bir ürün almam.

- Bebak Güllü El Kremleri

Gül kokusunu aslında hiç sevmiyorum ama bir alışverişte kargo parasını
ödememek için kasaya atmıştık kız kardeşimle beraber.
Nemlendirmesi fena değil ama yağlı bir his bırakıyor.
Bir daha almam.

- Fa Rolon

Aslında erkekler için ama erkek kardeşim kullanmayınca bende evde kullandım.
Fa rolonları terlemeyi önlemiyor ne yazık ki
ama
kokuyu engelliyor.

- Farmasi Rolon

Bu ürünün yorumlarına


buradan ulaşabilirsiniz ↓

https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/05/farmasi-stay-fresh-soft-deo-roll-on.html

- Dalan Dolive El Kremi

Bu ürünün kokusunu hiç sevmedim.
Nemlendirmesi iyi ama bu üründe yağlı bir his bırakıyor.

- Farmasi Aynısefa Sabun

2016 yaz favorilerime de eklemiştim bu ürünü çok severek kullandım.
Kokusu harika
Cildi kurutmaması
ve
nemlendirmesi
çok güzel
Tekrar alırım.



- Farmasi Tonikler

Bu ürünlerle ilgili ayrıca bir yazı yazacağım.

- Otacı Güllü Su

Gül suları ile güllü su arasında nasıl büyük bir fark varsa
gül suyu kullandığım da cildim iyileşirken
güllü suda tam tersi bir durum oluyor.
Sivilce çıkıyor
Kuruyor :(
Aslında gül suyu alacaktım ama bakan kör olduğum için gitmişim yine güllü su almışım
bende kolonya yerine bunu kullandım.




- Listerine Stay White Ağız Bakım Suyu

Ramazan da hayat kurtaran bir ürün oldu benim için
Ağız içindeki yararlı bakterileri de öldürdüğü için bir daha kullanmayacaktım
ama babam alınca Ramazan da mecburen kullanmak zorunda kaldım.
Ama bu çeşidi ağzımı fena halde yaktı.
Ne zaman kullansam gözlerimden yaşlar aktı o derece yakıyor.
Bir daha alır mıyım Ramazan ayında kesinlikle alırım ama başka çeşidinden tabi ki :)

- Sensodyne Diş Macunu

Bir artısını göremediğim
benim için nötr bir ürün
Olsa da olur olmasa da

- Colgate Max White Diş Macunu

Allahım bu nasıl bir ürün
Dişleri ilk kullanımdan itibaren beyazlatıyor.
Küçücük boyu var ama baya uzun bir süre gidiyor.
Yani verdiğiniz paraya değiyor.
Azıcık bir miktar fırçaya alıyorsunuz
öyle köpürüyor ki keşke daha az ürün alsaydım diye insan üzülüyor.
Ancak uyarmakta fayda var bu ürün öyle günde 2 kere kullanıma uygun değil bence
çünkü çok kuvvetli ve diş yüzeyini aşındırabiliyor.
Biz ilk günler günde 2 kere kullanıyorduk sonra dişlerimizin matlştığını
sanki üst yüzeyin aşındığını gördük ve günde 1 defa
hatta bazen 2-3 günde bir bu ürünü kullanmaya başladık.
Eğer dişleriniz hassas yapıdaysa dikkatli kullanın.




- Apaks Makyaj Temizleme Pedi

Bu ürün hakkında bir şey yazmaya gerek yok aslında herkes severek kullanıyor.
Hem çok ucuz hem de çok kaliteli

- Bebak Makyaj Temizleme Mendili

Bu ürünün yorumlarına


buradan ulaşabilirsiniz ↓

https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/04/bebak-makyaj-temizleme-mendili.html


Kozmetik ürünlerinden devam ediyorum ↓


Bu ay elimdeki çoğu maskara bitti
Baya baya maskara kıtlığı yaşıyorum
Hala da alamadım elimdekiler boş yere çöpe gitmesin diye mecburen kullanıyorum.
Bu üç ürünü de ayrıca yazacağım tabi vakit ayırabilirsem :(




- Avon Glimmerstick Göz Kalemi 

Bu ürünün yorumlarına


buradan ulaşabilirsiniz ↓

https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/06/avon-goz-kalemi-eyeliner.html

- Farmasi Bb Kapatıcı 

Bu ürünün yorumlarına


buradan ulaşabilirsiniz ↓


- Avon Colortrend Kapatıcı

Bu ürün hala satışta ama ben hiç sevemedim bu ürünü
Göz altlarım da
cildim de
pütür pütür duruyordu.
Kapatıcılığını da hiç beğenmedim.
Çöpe giden bir ürün oldu ne yazık ki




- Avon rujlar

Bu iki üründe çok uzun zaman önce aldığım ve hala bitiremedim için
bozuldular ve çöpe gittiler :(

- Kyle Dudak Kalemi (Çakma)

Likit mat ruju efsane güzel ama dudak kalemi tam bir vasat
Yağ gibi bir yapısı vardı dudakta sabitlenmiyordu.


Benim bu 3 ay içinde bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.



Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. Yenileri için bayağı bir yer açılmış, avon rujları çok beğenirim ama çabuk bozuluyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baya bir yer açıldı ama hala bitmeyi bekleyenler var :) aynen çok çabuk bozuluyorlar nedense

      Sil