NYC SKY RİSE MASKARA

Temmuz 31, 2017





Watsons Sivas'a yeni açıldığı için Watsons'da satılan ürünleri de haliyle yeni yeni deneyimliyorum. 
Bu Nyc markasından aldığım ilk ürün oldu. 
Bir haftasonu öylesine Avm'ye gittiğim de Watsons'da bazı markalarda indirim vardı.
Nyc markasında da %40 indirim vardı. 
Benim de maskara ihtiyacım vardı. 
Hazırda indirimdeyken 5.90 gibi komik bir fiyata almış oldum. 

Maskaranın fırçası ↓
Kıl fırça



Aslında plastik fırçalı maskaraları daha çok seviyorum ama bu maskaranın fırçasını da sevdim.
Benim en sevdiğim yanı ise ince uçlu olması. 
Zaten kısacık kirpiklerim var tombul fırçalı maskaraları sürerken her yere bulaşıyor 
maskarayı bulaştaracağım diye de istediğim gibi süremiyorum. 

Fırçası sabit hareket etmiyor. 
Akmıyor, bulaşmıyor. 
Tabi ki denize, havuza girmediğiniz sürece

Islak mendille bile hemen çıkıyor, kirpikleri dökmüyor. 

İlk katta istediğiniz sonucu alamıyorsunuz ama 2. hatta 3. katta çok güzel yapıyor kirpikleri. 
Yapısı ne çok kuru ne çok akışkan 
tam orta kıvamda
Sürüldüğü anda hemen sabirlenmiyor bu da 2. 3. katları uygulamayı kolaylaştırıyor. 

Ben bu ürünü fazlasıyla sevdim
Bilmiyorum belki de çok ucuza aldığım için böyle düşünüyorumdur 
ama 
zaten gramajı az olan bir ürün
indirimsiz 10.99 fiyata olması da normal. 
Şimdi bir maskaraya da 20-25 lira verip memnun kalmamakta koyar insana 😄



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum