MİNİ BİR ALIŞVERİŞ

Temmuz 08, 2017




Herkese merhaba 
Bugün Primemall Sivas Avm'ye gittik.
Buraya da yazıyım Avm'mize benimde küçük bir desteğim olsun 😊
Ücretsiz servis hizmeti sunmaya başladılar. 
Servisler saat 12'den başlıyor
Akşam 19'a kadar devam ediyor. 



Avm'den aldıklarım ise bu şekilde ⬇️



Gratis'den Teo marka şampuan aldım. 
Daha önce hiç denemedim, deneyenlerin yorumlarını okumadım. 
Bir alana bir bedavaydı. 
Fiyatı 5.90

Bendeki yağlı saçlar ve normal saçlar için olanından ⬇️


Arka yüzlerinde yazanlar ⬇️




Watsons'da gezerken de New York Color markasında %40 indirim vardı. 
Benimde maskara ihtiyacım vardı fazlada para vermek istedim 5.99'a bu maskarayı aldım. 



Fırçası bu şekilde ⬇️



İnce uçlu 
benim de maskarada aradığım tek özellik ince uçlu olması 



Aldıklarım bu şekildeydi.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum