GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞINDAN KURBAN BAYRAMI KİTAP HEDİYESİ

Ağustos 24, 2020

 Merhaba 😊

Geçen senede hediyelerini aldığım Gençlik ve Spor Bakanlığı bu yılda bizleri mutlu etmeyi ihmal etmedi.

Kurban Bayramını kutlamak için Twitter ve Instagram üzerinden #kitabınıseç etiketiyle 10 kitap arasından seçtiğimiz 1 kitabı hediye etti.

Ben geçen yıl Ahmet Hamdi Tanpınar'ın Saatleri Ayarlama Enstitüsü isimli kitabını seçmiştim.

Bu yıl aslında listede karar veremediğim, kitaplığıma eklemek istediğim çok kitap vardı.

Ama zaten 3 tanesini okumuştum, 1 tanesini geçen yıl almıştım ve tercihimi 

Mithat Cemal Kuntay'ın 

Üç İstanbul

 kitabından yana kullandım.



Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu
 çok güzel bir yazıda yazmış.   
Onu da paylaşmak istiyorum.



Bakanımıza ve bakanlığa insana verilecek en güzel hediyeyi verdikleri için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum