L'OREAL CONTENT PRO YILBAŞI SÜRPRİZ KUTUSU

Aralık 31, 2020

 

Merhaba sevgili herkes 😋

Birkaç yıldır L'oreal Content Pro ailesiyle işbirliği yapmaktayız.

Bu yıl sağ olsunlar gerçekten sürpriz bir kutu yolladılar.

Asla haberim yoktu. Instagram bloğumdan da kimsede görmemiştim.

Buradan teşekkür ederim gerçekten mutlu ettiniz 😍


Aşağıda verdiğim linkten sizde L'oreal Content Pro ailesine katılabilir, 
ayrıcalıklardan ve sürprizlerden faydalanabilirsiniz 😊



Bana gelen kutunun içeriği bu şekilde 👇👇



Geçenlerde nemlendiricim yok diye ağlıyordum 😂
Kurban olduğum yüce Rabbim sesimi duydu
şak diye bu kutuyu gönderdi ve içerisinden daha önce kullanmadığım ve çok merak ettiğim 
Garnier Hyaluronik Aloe Jel günlük nemlendirici 
çıktı 😍😍


Bugün kullandım ve yağlı cildimi asla yağlandırmadı.
İpeksi yumuşaklığa kavuşturdu.


Yine daha önce asla kullanmadığım ama kullanan herkesin aşırı sevdiği
L'oreal Paris Saf Kil Detoks Maskesi 
geldi ✌


Bu ürünü henüz kullanmadım ve kullanmayacağım da.
Çünkü evdeyim ve evde maske yapıp ışıldamaya gerek duymuyorum.
Çünkü yaşasın bekarlık 😀


Garnier Nem Bombası Canlandırıcı Kağıt Yüz Maskesi


Bu maskelerden ilk çıktığı dönemler kullanmıştım ve sevmiştim.
Bunu da kız kardeşime hediye ettim.
Onun cildine daha uygun olacak.


Maybellibe Cheek Heat Jel Allık


Şu dönemde ne kadar maskeden allık, ruj süremesekte bu günlerde geçecek ve ben işte o gün bu allığı kullanacağım 😁
Ve bence ruj olarakta kullanılır.

Son olarak L'oreal Content Pro ailesi sizleri yani yazılarımı okuyanları unutmamış 
ve
Trendyol'dan yapacağınız 150 TL ve üzeri L'oreal alışverişlerinizde
10 TL indirim hediye ediyor.


İndirim kodu:
BANAOZEL10

Lütfen Trendyol L'oreal alışverişinizde bu kodu kullanmayı unutmayın ✌


L'oreal Content Pro ailesine bana bu sürpriz kutuyu gönderdikleri için
size de yazımı okuduğunuz için 
teşekkür ederim
💕💕

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum