PERFECT PURİTY -- AĞIZ ÇALKALAMA SUYU

Şubat 06, 2018

Merhaba :)
Diş telleri takılmadan önce Gratis'ten bir ağız bakım ürünleri alışverişi yapmıştım, okumak isterseniz buradan o yazıma ulaşabilirsiniz.
Bu sayede bu markayı da deneyimlemiş olmuş. Perfect Purity markası sadece Gratis'lerde satılıyor indirimsiz fiyatı 9.90 tl. 



İki çeşidi bulunuyor. Bahçe nanesi mavi renkli olan ↓


ve normal naneli yeşil renkte olan ↓


473 ml'lik bir ürün. Neden 500 ml değil pek anlamadım ama 😊 İlk olarak bahçe nanesi yani mavi renkli olanı kullandım. Normal naneli olanla karşılaştırdığım da bahçe nanesi ağzı daha çok yakıyor. Öyleki etkisiyle dudaklarım dolgunlaşıyordu :D Verdiği ferahlıkta yeşil renkli olana göre daha kalıcı. 1 saate yakın kokusu kalıyor. Naneli olan da söylediğim gibi ağzı pek yakmıyor. Verdiği ferahlık pek kalıcı değil. Temizlik açısından ikisi de güzel temizliyor insana temizlik hissini sonuna kadar yaşatıyor.
Arka yüzü bu şekilde ↓


Günde 1 defa kullanılması gerektiği söyleniyor. Bende geceleri yatmadan önce kullanıyorum. Çok fazla kullanmak diş minesine ve ağız içi yararlı bakterilere zarar veriyor. Bu konuda dikkatli olmak gerekiyor.
Diş beyazlatma gibi bir vaadi bulunmuyor bende bu yönde bir etki göremedim. Bu üründe bitince eğer indirimde rastlarsam tekrar alırım. Çünkü hem ucuz hem de işlevini yerine getiriyor. 
Çok para yatırılacak bir ürün değil ağız bakım suları bu yüzden indirim kovalamak gerekiyor.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. bana bunların tadı çok çok acı geliyor listerine falan da kullanamıyorum zaten :-/

    YanıtlaSil