ŞUBAT ~ 2018

Mart 01, 2018

Merhaba :)
Şubat ayı benim için çok çabuk geçti. Ama yine de hedeflerimi yerine getirdim :) Bu yüzden verimli bir aydı diyebilirim. Neler izlediğime, okuduğuma geçmeden önce geçen ayın yazısını buraya ekliyorum, okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz ↓


Bu ay fazlasıyla film izledim (toplam 18) hatta izledik çünkü filmleri genellikle annem ve kız kardeşimle beraber izliyoruz. İlk olarak annemin seçimi olan ;

MUCİZE KADIN (WONDER WOWAN)


SONSUZ AŞK
Fahriye'ciğim neden bütün filmlerinde hasta rolünde olmak zorundasın bebeğim Allah korusun oynaya oynaya sonun öyle olacak. 



HALAM GELDİ 
Bir gün oturuyoruz babam işten geldi başladı bir film buldum kesin izleyin adı Halam Geldi. Tamam izleriz diyoruz Halam Geldi, hadi Halam Geldi'yi açın izleyelim artık gına geldi dedim baba sus anlamını bilmiyorsun konuşma :D Sonra açtık izledi de daha hala sözünü bile ağzına almıyor :D
Aşırı gerildik sinirlendik bu filmde adamlar resmen amaçlarına ulaşmışlar, insanı çok rahatsız eden bir film. Keşke sadece kurgu olsaydı ama ne yazık ki bu durum hala yaşanıyor!


LADY BİRD


ÖLÜM GÜNÜN KUTLU OLSUN (HAPPY DEAD YEAR)
Allah'ım sen nasıl bir filmsin böyle. Krize girdik resmen, o gün üçümüzün de gerilmekten başımız ağrıdı hastalandık :(


KARDAKİ İZLER (WİND RİVER)


DEHA (GİFTED)
Harika bir filmdi. 


Özellikle bu sahnedeki manzaraya ve diyaloğa bayıldım.


Geçen yıl Şahane Hatalar-Yeni Hayat isimli bir kitap okumuştum. Kitap hakkındaki görüşlerime buradan ulaşabilirsiniz. 
Bu kitapta birkaç film adı geçiyordu bende not almıştım. İzlemek bu aya nasip oldu. 
PEMBELİ GÜZEL (PRETTY in PİNK)
VADİDEN GELEN KIZ (VALLEY GİRL)
RİDGEMONT LİSESİNDE HIZLI GÜNLER (FAST TİMES AT RİDGEMONT HİGH)
FERRİS BUELLER'LA BİR GÜN (FERRİS BUELLER'S DAY OFF)

KAPTAN FANTASTİK (CAPTAİN FANTASTİC)
Harika bir filmdi.


BENİM ADIM KHAN (MY NAME İS KHAN)
Sonunda bu filmi de izleyebildik. Galiba izlemeyen bir tek biz kalmıştık.


ANNABELLE: KÖTÜLÜĞÜN DOĞUŞU 


SENİN ADIN (YOUR NAME)
Harika bir anime filmdi. Resmen görsel şölen yaşadım ama bizimkiler pek beğenmedi :(


YILDIZ TOZU (STARDUST)
İlk önce kitabını okudum daha sonra filmini izledim.


GİRDAP
Bu filmi de kız kardeşim bulmuş açtı izledik. Yine sinir krizleri geçirdik.


CENNETİMDEN BAKARKEN (THE LOVELY BONES)
Bu filmi kaç kere izledik inanın bilmiyorum. Bayadır da tekrar izlemek istiyordum, geçen günlerde Şemsi Sivasi Kütüphanesinde gezerken bu filmin kitabını gördüm. Kitaptan filme uyarlandığını bilmiyordum hemen aldım okudum ve tekrar filmini izledik.



Bu ay dizi olarak ''Radio Romance'' adlı Kore dizisine başladım. 


Belgesel olarak yine bu ayda 4 tane belgesel izledim. Daha fazla belgesel izleyebilsem keşke. Mart ayında bu sayıyı aşacağım inşallah.





Bu ay okuduğum kitaplara gelecek olursak :
1. Çift Taraflı Bir Dedektif Hikayesi - Mark Twain
2. Gömülü Şamdan - Stefan Zweig
3. Leyla'nın Evi - Zülfü Livaneli
4. Brida - Paulo Coelho
5. Cennetimden Bakarken - Alice Sebold
6. Akışı Olmayan Sular - Pınar Kür
7. Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku - İlhami Algör
8. Yıldız Tozu - Neil Gaiman
9. Kocan Kadar Konuş - Şebnem Burcuoğlu
10. İstanbul Hatırası (Başkomiser Nevzat #4) - Ahmet Ümit

Bu ay annemle tekrar radyo tiyatrolarını dinlemeye başladık. Geçen yılda baya dinliyorduk ama ara vermiştik Şubat'ta tekrar başladık. Kahvaltı yaparken, akşamları çay içerken harika zaman geçirtiyor insana. Tiyatro izlemeyi çok sevsem de nedense gitmiyorum ama bu açlığımı radyo tiyatrolarıyla gideriyorum :)  Bizim bu ay dinlediğimiz tiyatrolar ;
- Annelerin Feryadı
- Beşinci Evlilik
- Düğün
- İki Kişilikli Adam
- Huma Kuşu

Ben bu radyo tiyatrolarını http://www.mbirgin.com/ adlı siteden bulmuştum. 
Aşağıdaki linkten bütün radyo tiyatrolarına ulaşabilirsiniz ↓↓

Benim Şubat ayında yaptıklarım ettiklerim bu şekildeydi :)
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum